AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Støvsugeren min synger litt på siste verset. Den er hyppig brukt, og jeg har liksom ingen plass til den i leiligheten, så den blir stående midt i synet uansett omtrent. Har sett på disse oppladbare som henger på vegg, det skal jeg finne plass til. Men det er jo så mange, og de varierer sånn i pris! Var Dyson først? Ser prisene er ganske heftige. Philips reklamerer fælt også, men finnes det noe som ikke koster langt over 4000 som er ok? Ideelt sett vil jeg ha en som jeg også kan bruke til å støvsuge bilen med også. Robot er ikke et alternativ. Anonymkode: 4c506...f8b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Etter å ha besøkt Power dro jeg til Elkjøp og dro hjem med en Dyson V7, fikk den for 1990 kr. Jeg er strålende fornøyd, og herrefred hvor mye dritt den fant i teppet under salongen her! Deilig å slippe å drasse på slangen rundtom i huset også! Den bråker jo mer enn den vanlige, men det har ingen betydning for meg. Kattene gidder ikke gjemme seg for denne heller! Anonymkode: 4c506...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå