Gå til innhold

Hvorfor tilgir dere gjentatte utroskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at dere tilgir en mann når han har vært utro to ganger før? Kan kanskje skjønne at en tilgir første gangen å håper at det ikke skjer igjen,men hva når du får vite at mannen har vært utro igjen med en ny dame over flere månender? Hvordan kan det stole på en sånn mann? Tror dere helt seriøst at han ikke kommer til å være utro igjen? Syns der virker så naivt å tro det. Er ikke meningen å virke dømmende,er bare nygjerrig hvorfor dere gir mannen så mange sjanser. 

Anonymkode: 9d23f...049

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør de?

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, jabx skrev:

Gjør de?

En venn av meg som er utro er blitt tilgitt for andre gang nå selv om det var beviser for han hadde vært utro i minst 3 mnder før det oppdaget. Likevel tar konen sin utroe mann tilbake. Jeg tviler ikke ett sekund på at han kommer til å være utro igjen hvis sjansen byr seg etter at dette har roet seg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber med ei som holder trofast stand ved sin kronisk utroe mann. Der har status og det å leve det "perfekte" familielivet mest å si. Det er bare på festligheter iblant at hun lettet på sløret om hvor jævlig det er. For noen et det så viktig å ikke vise svakhet at de tar imot alt av dritt. 

Anonymkode: fe7b6...d94

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det spiller faktisk ikke en rolle hvor han oppholder pikken til enhver tid. Vi er ikke interessert i hverandre seksuelt lenger, så da tenker jeg vi begge bør få vårt utløp. Jeg ligger med en kompis fra vgs, og jeg tror nok samboer har skjønt det. Det viktigste er at vi er en hel familie rundt barna  :)

Anonymkode: 0f24e...1cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller faktisk ikke en rolle hvor han oppholder pikken til enhver tid. Vi er ikke interessert i hverandre seksuelt lenger, så da tenker jeg vi begge bør få vårt utløp. Jeg ligger med en kompis fra vgs, og jeg tror nok samboer har skjønt det. Det viktigste er at vi er en hel familie rundt barna  :)

Men da har dere en avtale om at det er greit å det jo fint om det funker for dere. I det tilfelle med de jeg kjenner så ble han kastet ut umiddelbart når hun fikk bevis på at mannen var utro,for så ta han tilbake etter bare en uke. Så er hvertfall tydlig at hun ikke godtar at han har sex med andre selv om de ikke har hatt sex på flere år,ifølge vennen min. Tenker at det sikkert er andre her som har opplevd det samme så ville bare høre hva som gjør at de tar mannen tilbake hver gang. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med ei som holder trofast stand ved sin kronisk utroe mann. Der har status og det å leve det "perfekte" familielivet mest å si. Det er bare på festligheter iblant at hun lettet på sløret om hvor jævlig det er. For noen et det så viktig å ikke vise svakhet at de tar imot alt av dritt. 

Anonymkode: fe7b6...d94

Høres nesten ut som det paret jeg snakker om,bare til at hun oppdater på åpen profil om at mannen er kastet ut osv.

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det selv som "ung og dum". Grunnen var at han var en psykopat, og jeg ett lett offer. Det var nemlig min skyld at han var utro, for jeg hadde prioritert studier og jobb over han, istedenfor å bo med han, slik at jeg ikke var der for han når han trengte meg.

Når vi flytta sammen var det også min skyld, for jeg holdt ikke huset ryddig nok, var ikke nok hjemme pga studier og jobb, var ikke pen nok, var ikke villig nok, var ikke vill nok i senga. 

Anonymkode: 0ae47...eda

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da har dere en avtale om at det er greit å det jo fint om det funker for dere. I det tilfelle med de jeg kjenner så ble han kastet ut umiddelbart når hun fikk bevis på at mannen var utro,for så ta han tilbake etter bare en uke. Så er hvertfall tydlig at hun ikke godtar at han har sex med andre selv om de ikke har hatt sex på flere år,ifølge vennen min. Tenker at det sikkert er andre her som har opplevd det samme så ville bare høre hva som gjør at de tar mannen tilbake hver gang. 

Pikk i hull = Jævla sint nøkkekjærring.

AnonymBruker
Skrevet

Hun jeg kjenner som har tatt mannen tilbake er 48 år så hun er ikke ung og dum heller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som har en utro mann, hun kommer aldri til å gå fra han. Jeg vet ikke om han er utro akkurat NÅ, men her er  historien...

På bryllupsnatta var han ute med venner. Alltid senere har han lagt mere energi utenfor hjemmet enn i hjemmet, hun visste ikke om han var utro eller om han bare var borte og gjorde andre ting. Han hadde vært utro på et tidspunkt og angivelig senere sluttet med det. Jeg kan ikke gi for mye detaljer men....fyren var utro igjen, mens hun var alvorlig syk. Hun fant ut av det ved å finne mediainnhold på hans PC. Dette hadde foregått i lang tid, og hele tiden hadde han gaslightet henne ved å si at hun måtte slutte å være så sjalu etc., og hun stakkars hadde prøvd å jobbe med seg selv for å bli et bedre menneske...

Dette er nå noen år siden og de er sammen enda.

Anonymkode: ae229...b88

AnonymBruker
Skrevet

Folk er redde for å være alene, msn blir vant til personen man lever med, blir slack og tenker jaja så bryr han seg i det minste om ingene eller det og det. Noen ganger har man historie sammen, sosial omgangskrets så da tenker man på alt strevet og gir f etterhvert og sånn går dageb.

Anonymkode: d8b05...131

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk er redde for å være alene, msn blir vant til personen man lever med, blir slack og tenker jaja så bryr han seg i det minste om ingene eller det og det. Noen ganger har man historie sammen, sosial omgangskrets så da tenker man på alt strevet og gir f etterhvert og sånn går dageb.

Anonymkode: d8b05...131

Ja det kan jeg skjønne,disse har vært gift i mer enn 15 år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alt for mye erfaring med å prøve å forklare. Det går ikke. Han er utro og det gjør vondt hver eneste gang, ubeskrivelig vondt. Men så kommer han hjem og vi er "oss" igjen, oss slik vi har vært det i 15 år nå, oss slik ingen kan få innsikt i eller forstå. Så er jeg utro og det gjør vondt det og, men samtidig så jævlig befriende, men så kommer jeg hjem igjen og vi blir oss.

Litt sterkere sammen for hver gang, litt svakere hver for oss for hver gang...

Sånn flyr årene. Ingen vits i å prøve å forstå engang.

Anonymkode: 2edfa...019

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alt for mye erfaring med å prøve å forklare. Det går ikke. Han er utro og det gjør vondt hver eneste gang, ubeskrivelig vondt. Men så kommer han hjem og vi er "oss" igjen, oss slik vi har vært det i 15 år nå, oss slik ingen kan få innsikt i eller forstå. Så er jeg utro og det gjør vondt det og, men samtidig så jævlig befriende, men så kommer jeg hjem igjen og vi blir oss.

Litt sterkere sammen for hver gang, litt svakere hver for oss for hver gang...

Sånn flyr årene. Ingen vits i å prøve å forstå engang.

Anonymkode: 2edfa...019

Men hvis begge to er utro så fortjener jo dere hverandre,da er jo ikke du bedre enn han. Verrre i de tilfellene der bare en er utro å gjerne flere ganger også.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne som har en utro mann, hun kommer aldri til å gå fra han. Jeg vet ikke om han er utro akkurat NÅ, men her er  historien...

På bryllupsnatta var han ute med venner. Alltid senere har han lagt mere energi utenfor hjemmet enn i hjemmet, hun visste ikke om han var utro eller om han bare var borte og gjorde andre ting. Han hadde vært utro på et tidspunkt og angivelig senere sluttet med det. Jeg kan ikke gi for mye detaljer men....fyren var utro igjen, mens hun var alvorlig syk. Hun fant ut av det ved å finne mediainnhold på hans PC. Dette hadde foregått i lang tid, og hele tiden hadde han gaslightet henne ved å si at hun måtte slutte å være så sjalu etc., og hun stakkars hadde prøvd å jobbe med seg selv for å bli et bedre menneske...

Dette er nå noen år siden og de er sammen enda.

Anonymkode: ae229...b88

Huff sånn er han her også,fremstiller det som at hun er sykelig sjalu uten grunn. Men konen fikk jo rett i at det var grunn til å sjalu begge gangene for han var jo utro.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pikk i hull = Jævla sint nøkkekjærring.

Nja hun var jo kjapp med å ta han tilbake igjen da.

Skrevet

De er vel redd for å bli alene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...