AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Del Skrevet 30. mai 2019 Ehm. jeg er en ung kvinne som blir kåt av undersøkelsene hos legen 😛 det jeg lurer på er jo om han kan se at jeg er kåt? kan han se det FØR han tar på glidemiddel på den "dingsen"? jeg var på nippen til å få orgasme, hadde han holdt på litt lenger inni der ville jeg faktisk kommet Hadde han kunnet se DET, hvis det skjedde? jeg må mest sannsynlig til undersøkelse igjen snart og det er så flaut... 1 år siden sist nå tror jeg, eller 6mnd. Men det samme skjer HVER gang. Anonymkode: 63345...66d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Del Skrevet 30. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehm. jeg er en ung kvinne som blir kåt av undersøkelsene hos legen 😛 det jeg lurer på er jo om han kan se at jeg er kåt? kan han se det FØR han tar på glidemiddel på den "dingsen"? jeg var på nippen til å få orgasme, hadde han holdt på litt lenger inni der ville jeg faktisk kommet Hadde han kunnet se DET, hvis det skjedde? jeg må mest sannsynlig til undersøkelse igjen snart og det er så flaut... 1 år siden sist nå tror jeg, eller 6mnd. Men det samme skjer HVER gang. Anonymkode: 63345...66d Ble du våt så skjønner han det men dem har vant til det 😊 Anonymkode: 5b73b...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Del Skrevet 30. mai 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble du våt så skjønner han det men dem har vant til det 😊 Anonymkode: 5b73b...f09 Tror ikke gynekologer er vant til at pasienter blir kåte, nei... Anonymkode: ea50b...375 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #4 Del Skrevet 30. mai 2019 Kan du ikke bare onanere til krampa tar deg like før du skal dit? Eller er du like kåt uansett hvor mange orgasmer du har på forhånd? Anonymkode: 52e0e...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #5 Del Skrevet 30. mai 2019 Samme person som squirtet på gynekologen antar jeg? 🙄 Anonymkode: 9963b...01e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #6 Del Skrevet 30. mai 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare onanere til krampa tar deg like før du skal dit? Eller er du like kåt uansett hvor mange orgasmer du har på forhånd? Anonymkode: 52e0e...754 jeg onanerer FØR og ETTER 😂 det hjelper lite.. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme person som squirtet på gynekologen antar jeg? 🙄 Anonymkode: 9963b...01e haha nei! men det var fint vi er flere da 😛 Anonymkode: 63345...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 30. mai 2019 #7 Del Skrevet 30. mai 2019 Neste gang får du tenke på noe du synes er skikkelig turn-off mens undersøkelsen pågår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbent Skrevet 31. mai 2019 #8 Del Skrevet 31. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme person som squirtet på gynekologen antar jeg? 🙄 Anonymkode: 9963b...01e 😂😂😂er nok det ja😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 31. mai 2019 #9 Del Skrevet 31. mai 2019 Haha, han ville nok sett dine voldsomme constactions ja, de er umulig å skjule😂 Men den skitne tanken din likte jeg😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #10 Del Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 30.5.2019 den 23.34): Ehm. jeg er en ung kvinne som blir kåt av undersøkelsene hos legen 😛 det jeg lurer på er jo om han kan se at jeg er kåt? kan han se det FØR han tar på glidemiddel på den "dingsen"? jeg var på nippen til å få orgasme, hadde han holdt på litt lenger inni der ville jeg faktisk kommet Hadde han kunnet se DET, hvis det skjedde? jeg må mest sannsynlig til undersøkelse igjen snart og det er så flaut... 1 år siden sist nå tror jeg, eller 6mnd. Men det samme skjer HVER gang. Anonymkode: 63345...66d Oi da, jeg har vært borti noe lignende selv 😆 gammel tråd Men hadde en rar drøm inatt om et tilfelle som dette skjedde så jeg googlet. Men det glidemiddelet han tar på den greia det er ikke vondt akkurat. Anonymkode: 308d8...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå