AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Da jeg lagra bachelor som pdf for å levere så skjedde det noe med oppsettet som jeg ikke fikk endra. Sammendrag og innholdsfortegnelse kom på samme side, innledning starter en halvside ned, og flere sider var helt tomme osv. Kan dette trekke en karakter ned? Anonymkode: 3cc07...85c
pessimistisk Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 Tror nok det ja! Opplevde også det når jeg konverterte min til PDF, men da gikk jeg inn og endra slik det så bra ut også som PDF.
Skeivskank Skrevet 30. mai 2019 #4 Skrevet 30. mai 2019 Ja det kan påvirke karakteren da det ofte stilles krav til at universitetets rettningslinjer for akademiske oppgaver blir fulgt. Det innebærer oppsett, sidetall, skrift type, skrift størrelse, innholdsfortegnelse, linjeavstand osv. Det er ditt eget ansvar å legge inn nok tid til å korrigere dokumentet dersom det skulle oppstå feil ved konvertering.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #5 Skrevet 31. mai 2019 Ja, det kan trekke ned siden du ikke har fulgt retningslinjene for oppsett osv. Anonymkode: bc78e...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 13 timer siden, pessimistisk skrev: Tror nok det ja! Opplevde også det når jeg konverterte min til PDF, men da gikk jeg inn og endra slik det så bra ut også som PDF. Ja.. jeg trodde først det ble sånn til alle siden jeg ikke fikk endra, men så i ettertid at den første jeg lagra som pdf ikke ble sånn.. (måtte lagre på nytt da jeg hadde glemt å skrive inn antall ord på den første) utrolig kjipt om en sånn tulleting skal trekke meg ned! Anonymkode: 3cc07...85c
pessimistisk Skrevet 31. mai 2019 #8 Skrevet 31. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja.. jeg trodde først det ble sånn til alle siden jeg ikke fikk endra, men så i ettertid at den første jeg lagra som pdf ikke ble sånn.. (måtte lagre på nytt da jeg hadde glemt å skrive inn antall ord på den første) utrolig kjipt om en sånn tulleting skal trekke meg ned! Anonymkode: 3cc07...85c Jeg bare slettet besvarelsen og gikk inn på dokumentet og laget litt mer mellomrom mellom de avsnittene som hadde flyttet seg. Jeg var egentlig sykt lei av min egen oppgave når jeg lastet den opp, og var egentlig ganske tilfeldig at jeg oppdaget at den så sånn ut før jeg sendte den inn. Hadde vært fint med en liten advarsel der det stod at oppsettet kan forandre seg når man konverterer, sånn at de var sikre på at alle sjekket det. Men jeg tror nok ikke det trekker så mye ned, men er jo uansett utrolig kjipt at noe sånt kan være med på å påvirke resultatet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå