AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #41 Skrevet 3. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør ikke rette på andre, før du selv vet hva du snakker. Anonymkode: 15363...528 Jeg vet hva jeg snakker. Anonymkode: 38e94...194
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #42 Skrevet 4. juni 2019 En gjeldsordning trenger ikke være lik for den enkelte. Det leser man i avtalen man har gjort. Jeg fikk beholde førti prosent av ekstrainntekt. Det gjaldt ikke skatt, men det arbeidet jeg påtok meg frivillig for eksempel overtid eller alt av ekstrainntekter. Gikk på morstrygd par år, når GI ble oppjustert årlig tapte jeg på det, for det overskred fem hundre kroner og da tok kreditorer alt. Les avtalen ts. Der står det svart på hvitt. Er du usikker kontakter du namsmannen. Anonymkode: 47fbd...6a0
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #43 Skrevet 7. juni 2019 På 4.6.2019 den 8.40, AnonymBruker skrev: En gjeldsordning trenger ikke være lik for den enkelte. Det leser man i avtalen man har gjort. Jeg fikk beholde førti prosent av ekstrainntekt. Det gjaldt ikke skatt, men det arbeidet jeg påtok meg frivillig for eksempel overtid eller alt av ekstrainntekter. Gikk på morstrygd par år, når GI ble oppjustert årlig tapte jeg på det, for det overskred fem hundre kroner og da tok kreditorer alt. Les avtalen ts. Der står det svart på hvitt. Er du usikker kontakter du namsmannen. Anonymkode: 47fbd...6a0 Dette stemmer. Nå er det endringer på vei i gjeldsordningsloven, men vi vet ikke om det blir strengere eller lettere å få den. Ei heller hva disse endingene innebærer i praksis. Anonymkode: 38e94...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå