AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Da tenker jeg smidig snikmorder, ikke white trash med øks. Hadde det vært litt pirrende? Anonymkode: be71e...6d3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, visp skrev: De hadde da aldri fått vite det? Se for deg at du oppdager en litt uvanlig kniv, en pistol og en liste med navn i et hemmelig rom i nattbordsskuffen, og at hun tar deg på fersk gjerning mens du snoker. Anonymkode: be71e...6d3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Da tenker jeg smidig snikmorder, ikke white trash med øks. Hadde det vært litt pirrende? Anonymkode: be71e...6d3 Nei takk, har ikke lyst å få Johnson kuttet av mens jeg sover. Eller forgiftet mens man spiser / drikker noe eller kvelt mens man sover. Sånne kvinnfolk bruker mer sånne type taktikker, og ikke direkte fysisk angrep, liksom. Jeg skjønner at slikt er pirrende for en del damer - å være med "tøffe menn fra fengselet". Selv synes jeg at det er helt patetisk, noe som gjør at respekten min for kvinner synker en del, men stort sett alle kvinner som liker "bad boys" er patetiske til beinet. Det samme gjelder selvsagt menn som måtte foretrekke "kvinnelige snikmordere". Anonymkode: dd8e5...f90 5
Commander Skrevet 31. mai 2019 #5 Skrevet 31. mai 2019 Skeptisk. Virker som disse svarte enkene dreper sine egne for forsikringspenger, arv ol. Og når de først blir tatt graves gamle lik opp. Og de har muligens drept 2-3 stk før noen fatter mistanke. Ekser, ektemannen og foreldre. Menn dreper helst i sinne eller affekt, spontant. Kvinner som dreper planlegger og kalkulerer.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #6 Skrevet 31. mai 2019 Ja det kunne jeg. Ikke fordi det er pirrende at hun har drept, men fordi det som betyr noe er utseende. Hva hun har gjort eller ikke gjort er irrelevant. Anonymkode: d24ed...0b8
Duftavsommerregn Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei takk, har ikke lyst å få Johnson kuttet av mens jeg sover. Eller forgiftet mens man spiser / drikker noe eller kvelt mens man sover. Sånne kvinnfolk bruker mer sånne type taktikker, og ikke direkte fysisk angrep, liksom. Jeg skjønner at slikt er pirrende for en del damer - å være med "tøffe menn fra fengselet". Selv synes jeg at det er helt patetisk, noe som gjør at respekten min for kvinner synker en del, men stort sett alle kvinner som liker "bad boys" er patetiske til beinet. Det samme gjelder selvsagt menn som måtte foretrekke "kvinnelige snikmordere". Hva er det med de som tenner på mordere? Er de helt syke i hodet? Svaret er nok ja. Nei en kvinnelig morder har ikke kvinnelighet, like lite som en "mann" som er morder har noe "manndom". Det er skadde syke fortapte mennesker. Hva som er pirrende med slike forstår ikke jeg. Mer avskyelig. Da snakker jeg om de som dreper fordi de liker det, skjule noe, tjene noe på det, eller bli kvitt den de ikke liker. Like ille uansett. Dårlig dårlig dårlig !
putaz Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det kunne jeg. Ikke fordi det er pirrende at hun har drept, men fordi det som betyr noe er utseende. Hva hun har gjort eller ikke gjort er irrelevant. Anonymkode: d24ed...0b8 Så om en kvinne hadde drept alle sine tidligere kjærester så hadde du uten tvil tatt henne fordi hun hadde et pent ytre ?? akkurat 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #9 Skrevet 1. juni 2019 Kunne tenkt meg å datet henne ja: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/xRql5X/syvbarnsmoren-elisabeth-terese-aaslie-43-doemt-for-to-overlagte-drap Anonymkode: b6646...318
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 Nei, overhodet ikke. Anonymkode: 80b38...ac7
dr_zhivago Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 Høres veldig pirrende ut å finne ut at dama er en morderisk psyko med hitlist i skuffen.... selvsagt hadde jeg ikke villet date ei sånn dame. Hun hadde hørt hjemme bak lås og slå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå