Gå til innhold

Menn, kunne du datet en dame som hadde drept noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg smidig snikmorder, ikke white trash med øks. Hadde det vært litt pirrende?

Anonymkode: be71e...6d3

Skrevet

De hadde da aldri fått vite det?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

De hadde da aldri fått vite det?

Se for deg at du oppdager en litt uvanlig kniv, en pistol og en liste med navn i et hemmelig rom i nattbordsskuffen, og at hun tar deg på fersk gjerning mens du snoker. 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da tenker jeg smidig snikmorder, ikke white trash med øks. Hadde det vært litt pirrende?

Nei takk, har ikke lyst å få Johnson kuttet av mens jeg sover. Eller forgiftet mens man spiser / drikker noe eller kvelt mens man sover. Sånne kvinnfolk bruker mer sånne type taktikker, og ikke direkte fysisk angrep, liksom. 

Jeg skjønner at slikt er pirrende for en del damer - å være med "tøffe menn fra fengselet". Selv synes jeg at det er helt patetisk, noe som gjør at respekten min for kvinner synker en del, men stort sett alle kvinner som liker "bad boys" er patetiske til beinet. Det samme gjelder selvsagt menn som måtte foretrekke "kvinnelige snikmordere". 

Anonymkode: dd8e5...f90

• Liker 5
Skrevet

Skeptisk. Virker som disse svarte enkene dreper sine egne for forsikringspenger, arv ol. Og når de først blir tatt graves gamle lik opp. Og de har muligens drept 2-3 stk før noen fatter mistanke. Ekser, ektemannen og foreldre.

Menn dreper helst i sinne eller affekt, spontant. Kvinner som dreper planlegger og kalkulerer. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kunne jeg. Ikke fordi det er pirrende at hun har drept, men fordi det som betyr noe er utseende. Hva hun har gjort eller ikke gjort er irrelevant.

Anonymkode: d24ed...0b8

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei takk, har ikke lyst å få Johnson kuttet av mens jeg sover. Eller forgiftet mens man spiser / drikker noe eller kvelt mens man sover. Sånne kvinnfolk bruker mer sånne type taktikker, og ikke direkte fysisk angrep, liksom. 

Jeg skjønner at slikt er pirrende for en del damer - å være med "tøffe menn fra fengselet". Selv synes jeg at det er helt patetisk, noe som gjør at respekten min for kvinner synker en del, men stort sett alle kvinner som liker "bad boys" er patetiske til beinet. Det samme gjelder selvsagt menn som måtte foretrekke "kvinnelige snikmordere". 

Hva er det med de som tenner på mordere? Er de helt syke i hodet? Svaret er nok ja. Nei en kvinnelig morder har ikke kvinnelighet, like lite som en "mann" som er morder har noe "manndom". Det er skadde syke fortapte mennesker. Hva som er pirrende med slike forstår ikke jeg. Mer avskyelig. Da snakker jeg om de som dreper fordi de liker det, skjule noe, tjene noe på det, eller bli kvitt den de ikke liker. Like ille uansett. Dårlig dårlig dårlig !

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kunne jeg. Ikke fordi det er pirrende at hun har drept, men fordi det som betyr noe er utseende. Hva hun har gjort eller ikke gjort er irrelevant.

Anonymkode: d24ed...0b8

Så om en kvinne hadde drept alle sine tidligere kjærester så hadde du uten tvil tatt henne fordi hun hadde et pent ytre ?? akkurat :roll:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke.

Anonymkode: 80b38...ac7

Skrevet

Høres veldig pirrende ut å finne ut at  dama er en morderisk psyko med hitlist i skuffen.... selvsagt hadde jeg ikke villet date ei sånn dame. Hun hadde hørt hjemme bak lås og slå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...