Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en film på NRK2 for en stund siden, og jeg fikk ikke med meg eller har glemt hva den heter. Ikke husker jeg hvem som spilte i den heller, så jeg får ikke søkt den opp.

Det er en psykologisk thriller (?) som handler om ei mildt sagt forstyrret jente. Hun går på internatskole eller noe sånt. Og så noen omstendigheter jeg ikke helt husker.

Iallfall så er det hun og en del andre som ikke vil være med på noe skoleturgreier, og de skal isteden tilbringe helga i en underjordisk bunker av noe slag. Der er det mye rart som skjer, og enden på visa er at flere av disse folkene dør. Det viser seg at det er hun som har hatt nøkkelen hele tiden, men hun slapp ikke folk ut fordi hun skulle tvinge han ene fyren til å bli forelsket i henne eller noe. Og i etterkant går hun helt fri tror jeg, fordi hun har de der psykopattrekkene som gjør at det er mulig å snakke seg ut av slike ting.

Litt rotete dette her, men hvis noen vet hvilken film jeg snakker om, så rop ut. Jeg er dere evig takknemlig! :P

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hmmm hørtes utrooolig kjent ut dette her :klø: om hun løper på en undergrunntog-vei og ser en fyr som ser skummelt på henne?

Skrevet

Nei. Ikke det. En "bunker" under jorda, midt i en skog. Folka dør av diverse ting, blant annet dehydrering.

Skrevet

Åååh jeg vet hvem film du mener.. men husker pokker ikke navnet......

Jo for pokker! The Hole?

Skrevet

Den har jeg sett! Men husker desverre ikke hva den heter.

Skrevet

:hoppe:

Jeghadderettjeghadderettjeghadderett

jeghadderettjeghadderettjeghadderett

jeghadderett!!!!!

Skrevet

Tusen hjertelig takk skal dere ha!!! :tommelsmil:

Nå, Superlammet. Skal du endre innlegget ditt, eller skal jeg gjøre det for deg?

Siden er litt vel bred. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...