Gå til innhold

Har valpen skade av å flytte mange ganger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har en 6 mnd gammel chihuahua valp. Han er med meg hele tiden, og så langt har han knapt vært alene da jeg har et friår og jobbet ikke de første månedene jeg fikk han og så passer mormoren min på han nokså ofte.

Men da jeg fikk han så bodde jeg hos mormoren min i huset hennes, før hun solgte det og flyttet i leilighet ca 1,5 måned etter jeg fikk valpen. Så flyttet jeg inn i egen leilighet, men mistrivdes veldig, så byttet på å sove i mormor sin leilighet på madrass (hun har bare 1 soverom) og hos en venninne av meg i kjelleren hennes. 

Itillegg så er jeg av og til hos moren min som bor i en annen by og er der et par dager med valpen. 

Nå vil jeg flytte inn i en ny leilighet... Er dette skadelig for valpen? Det har vært veldig vanskelig med bosituasjon, jeg kjøpte valpen siden jeg trodde jeg kom til å bo fast i den første leiligheten....

Hunden min elsker folk og er ikke nervøs i det hele tatt, så ser ikke ut som han har tatt skade. Det er nok fordi jeg har brukt så ekstremt mye tid med han nå som han er så liten og nesten aldri er alene

Hva tror dere?😬

Anonymkode: 4b86e...4a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går nok fint, for han har jo flyttet MED den nye flokken ikke til og fra.

• Liker 2
Skrevet

Det går nok helt fint ja. 😊 så lenge hunden er sammen med dere.😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bikkja der er nok dømt til å få separasjonsangst om den ikke har det allerede 😬

Anonymkode: fde0a...1e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, Mt3 said:

Går nok fint, for han har jo flyttet MED den nye flokken ikke til og fra.

Er det dumt for en hund og flytte til og fra flokken?

Anonymkode: 5e6e0...123

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det dumt for en hund og flytte til og fra flokken?

Anonymkode: 5e6e0...123

Ja, siden den stammer fra ulven og i det frie så har en ulv store problemer med å overleve uten en flokk. De er sosiale dyr.

Anonymkode: 9b818...ce6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...