Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som er eller har vært i et godt samliv med et aktivt sexliv.

Mange i ovennevnte situasjon har nok lekt med tanken og blitt fristet til å teste ut «gresset på den andre siden av elven». Jeg er blant dem som leker med tanken, men som allikevel velger å være trofast.

Jeg har en formening om at gresset på den andre siden nødvendigvis ikke er bedre enn gresset på min side av elven. 

Spørsmålet mitt går til dere som egentlig var i et bra forhold, men som allikevel begikk et sidesprang, var det egentlig verdt det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Espeo skrev:

Til dere som er eller har vært i et godt samliv med et aktivt sexliv.

Mange i ovennevnte situasjon har nok lekt med tanken og blitt fristet til å teste ut «gresset på den andre siden av elven». Jeg er blant dem som leker med tanken, men som allikevel velger å være trofast.

Jeg har en formening om at gresset på den andre siden nødvendigvis ikke er bedre enn gresset på min side av elven. 

Spørsmålet mitt går til dere som egentlig var i et bra forhold, men som allikevel begikk et sidesprang, var det egentlig verdt det?

For meg var det verdt det. Jeg og min samboer har vært sammen i 11 år , har 3 barn sammen, hus og hele "pakken". Vi har ikke hatt noen spesielle problemer i vårt forhold og har egentlig hatt ett greit sexliv. Jeg mener at "det man ikke vet har man ikke vondt av".

Min kone vil aldri finne ut av dette og det skader ikke henne på noen måte direkte. Jeg er ikke forelsket i hun andre og vi har kun uforpliktende sex innimellom, da er det ca 4 ganger i året. Veldig god uforpliktende sex. Vi gjør gjerne seksuelle ting som jeg ikke får fra min kone.

Det er selvsagt noe som kan diskuteres hvor greit dette er, men hvordan skal det skade henne når hun ikke vet om det og jeg er samme mannen mot henne som jeg alltid har vært? Vil kanskje si jeg er en bedre mann og har mer sexlyst på hjemmebane nå enn før. Slik jeg har det nå nyter jeg tilværelsen til det fulle. jeg har alltid noe å se frem til i en ellers grå og vanlig hverdag.

Jeg blir ikke ha slike sidesprang med flere enn henne jeg har nå, den dagen det er over er dette også over. Trodde egentlig aldri jeg ble å gjøre noe slikt, men her sitter jeg.

Anonymkode: 2a6b8...8d7

• Liker 2
Skrevet

Ble litt forfjamset over å få et så ærlig svar her på «kvinneguiden» setter virkelig pris på det. 

Vanligvis vris alle seriøse spørsmål her inne inn mot useriøse seksuelle temaer som er meget fjernt fra spørsmålet. Som sagt, takk for et ærlig svar! 

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg var det verdt det. Jeg og min samboer har vært sammen i 11 år , har 3 barn sammen, hus og hele "pakken". Vi har ikke hatt noen spesielle problemer i vårt forhold og har egentlig hatt ett greit sexliv. Jeg mener at "det man ikke vet har man ikke vondt av".

Min kone vil aldri finne ut av dette og det skader ikke henne på noen måte direkte. Jeg er ikke forelsket i hun andre og vi har kun uforpliktende sex innimellom, da er det ca 4 ganger i året. Veldig god uforpliktende sex. Vi gjør gjerne seksuelle ting som jeg ikke får fra min kone.

Det er selvsagt noe som kan diskuteres hvor greit dette er, men hvordan skal det skade henne når hun ikke vet om det og jeg er samme mannen mot henne som jeg alltid har vært? Vil kanskje si jeg er en bedre mann og har mer sexlyst på hjemmebane nå enn før. Slik jeg har det nå nyter jeg tilværelsen til det fulle. jeg har alltid noe å se frem til i en ellers grå og vanlig hverdag.

Jeg blir ikke ha slike sidesprang med flere enn henne jeg har nå, den dagen det er over er dette også over. Trodde egentlig aldri jeg ble å gjøre noe slikt, men her sitter jeg.

Du bekymrer deg ikke for at du kan utsette kona di for sykdommer via din side-partner, som sikkert ikke bare puler 4 ganger i året med bare deg..Regner med at du ikke har noen problemer med om kona di gjør det samme. 

Anonymkode: 1c63a...f68

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bekymrer deg ikke for at du kan utsette kona di for sykdommer via din side-partner, som sikkert ikke bare puler 4 ganger i året med bare deg..Regner med at du ikke har noen problemer med om kona di gjør det samme. 

Anonymkode: 1c63a...f68

Hun er i ett forhold selv. Hadde hun ikke vært det ville jeg løst dette scenarioet med kondom, så vanskelig er det ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Espeo skrev:

Ble litt forfjamset over å få et så ærlig svar her på «kvinneguiden» setter virkelig pris på det. 

Vanligvis vris alle seriøse spørsmål her inne inn mot useriøse seksuelle temaer som er meget fjernt fra spørsmålet. Som sagt, takk for et ærlig svar! 

ja, det er mange "kaklehøner" her inne. jeg bruker å ha det morro på deres bekostning. Kjeder jeg meg en dag setter jeg meg til å tar opp ett ordentlig betent tema og lar ballen rulle og gå. Kan deretter lese gjennom 200 saftige morsomme svar fra kvinnene her inne med utrolig høy temperatur . utroskap er en av disse temaene som alltid er en klassiker hos meg! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke at man kan være så forbannet dum at man setter på spill et godt samliv, risikerer å rive ned alt av tillit og såre noen til månen og tilbake for sex med noen andre? En time med meningsløs sex er kanskje alt man står igjen med etterpå. Hvordan noen kan være så idiot som det: begriper jeg bare ikke..

Vennlig hilsen singel kvinne som virkelig ikke misunner kvinner i forhold..

Anonymkode: 1b482...a64

• Liker 1
Skrevet

Gresset er grønt der du vanner det...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Espeo skrev:

Ærlig? Dette er jo fullstendig dyssosialt amoralsk. Det er ikke bra å opptre uetisk, men hvis man ikke engang skjønner forskjellen mellom rett og galt, blir det virkelig kritisk.

Anonymkode: 22426...a1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig? Dette er jo fullstendig dyssosialt amoralsk. Det er ikke bra å opptre uetisk, men hvis man ikke engang skjønner forskjellen mellom rett og galt, blir det virkelig kritisk.

Anonymkode: 22426...a1b

hvem bestemmer hva som er uetisk eller ei? for alt du vet er din egen mann utro, kanskje det er jeg som skriver.du vet det ikke. Hvordan skal du da kunne bli såret ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er i ett forhold selv. Hadde hun ikke vært det ville jeg løst dette scenarioet med kondom, så vanskelig er det ikke.

Mannen til din rlskerinne kan være utro mot henne, ut en kondom. Kanskje han foretrekker å knulle prostituerte uten beskyttelse for ekstra spenning. Eller kanskje han går på homse-sauna og har HIV-rulett for gøy?

Deilig å få HIV og smitte både kone og barn! 😄 Kos deg da!

Anonymkode: ec0be...87e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mannen til din elskerinne kan være utro mot henne, uten kondom.

Kanskje han foretrekker å knulle prostituerte uten beskyttelse for ekstra spenning. Eller kanskje han går på homse-sauna og har HIV-rulett for gøy?

Deilig å få HIV og smitte både egen kone og egne barn! 😄 Kos deg da!

*rettet

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha.....oh god😅 Men hvis hun har flere på gang samtidig da? For det forteller hun jo ikke deg, og deg har hun kun 4 ggr året. Klart hun kan ha opptil flere pluss mannen hennes igjen, som også koser seg iblant med andre enn kona, ja, du skjønner kanskje greia nå, baller ruller fort serru😉

Anonymkode: 95a33...9ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...