AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Jeg har ekstremt lavt hårfeste i nakken. Håret vokser hele veien ned til skuldrene. Dette er både varmt, og ærlig talt ikke veldig pent (på meg hvertfall, jeg har kort nakke fra før av, og når håret mitt er naturlig ser det ut som om jeg ikke har nakke i det hele tatt). Jeg begynte i vinter å barbere nakken, og elsker det. Problemet er at jeg må barbere 2-3 ganger i uka, for ellers ser nakken min skitten ut (når håret begynner å gro ut igjen). Jeg vurderer å vokse området. Men er usikker om på jeg skal prøve kaldvoks-striper, eller varm voks. Jeg har noen til å hjelpe meg. Noen som har prøvd det før som har erfaringer å dele? Vurderte å gå til en salong, men regner med at de kommer til å se på meg som om jeg er gal (litt sånn jeg regner med at mesteparten av de som leser dette ser ut) og nekte. Anonymkode: 8fbdb...692
MortenMinstelønn Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen? Jeg har lett i alle skuffer. Jeg har ingenting på dette tema. Jeg beklager.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Det høres veldig stress ut. Kan ikke se for meg at det er pent med nupper og inngrodde hår i nakken heller. Godta heller at du er som du er og ikke tenk så mye over det. Er nok mest du selv som legger merke til det. Mye finere med mykt babyhår i nakken enn skjegg i nakken Anonymkode: 91fff...a8d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres veldig stress ut. Kan ikke se for meg at det er pent med nupper og inngrodde hår i nakken heller. Godta heller at du er som du er og ikke tenk så mye over det. Er nok mest du selv som legger merke til det. Mye finere med mykt babyhår i nakken enn skjegg i nakken Anonymkode: 91fff...a8d Det er ikke bare babyhår. Håret mitt vokser hele veien ned til skuldrene. Du ser ingenting av nakken min. Skulle gjerne postet ett bilde, men jeg har en tatovering som er litt for identifiserende. Men hårlinja mi går like langt ned som dette: https://www.pinterest.com/pin/391953973793053745/ Anonymkode: 8fbdb...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå