Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar og føler på en vanvittig ensomhet. Dette selv om jeg bor med mann og barn på 12 år. Mannen er veldig selvstendig og gjør som han vil. Han følger barnet tett (hele tiden) på tennis, fotball osv. Jeg slipper ikke helt til. Har gitt opp å ta det opp. Min plass er liksom hjemme og gjøre det rent og ha middagen på plass mens de er på kamper, treninger og reiser sammen. Og hvis jeg prøver å oppdra barnet så blir jeg kritisert for alt, selv om det er godt ment.

Nå har de reist på langtur og jeg sitter hjemme og føler på ensomheten. Flere som meg? Tar jeg det opp så sier mannen at jeg skal være fornøyd med slik det er, eller flytte 😞 

Anonymkode: 8a328...f88

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ditt barn? Ta plass!!! Om du vil være med barnet, så gjør du det! 

Det å føle seg ensom er grusomt, og ingen lett følelse. Har du venninner, eller søsken? 

Anonymkode: 643fa...214

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det å føle seg ensom er grusomt, og ingen lett følelse. Har du venninner, eller søsken? 

Glemte å skrive det, ja det er vårt barn. 12 år gammel. Jeg prøver, men da blir liksom planer endret. Jeg forstår ikke hvorfor han gjør dette mot oss som familie

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har venner, men ingen er single og alle er opptatt med sitt syns jeg 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært min venninne å du hadde fortalt meg hvordan du hadde det så ville jeg uten tvil ryddet plass i kaoset å funnet tid til deg.  Hilsen trebarnsmor

Anonymkode: b073c...f38

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hadde mannen min behandlet meg sånn hadde jeg skilt meg på dagen. Stå opp for deg selv. Du vil garantert bli lykkeligere på sikt alene enn med en mann som behandlere deg som en hushjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...