Gå til innhold

Hvor fort glemmer spedbarn og barn foreldrene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge må foreldrene være borte for at de glemmes? Og hvor gammelt er spedbarnet?

Tenker på når spedbarn mister foreldrene..

Anonymkode: b5544...3df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Faren stakk når barnet var ca. ett år. Null savn... Ingen reaksjon på at han ikke dukket opp... Så, ganske fort?

Anonymkode: d530e...4c0

AnonymBruker
Skrevet

Ett par uker, mener jeg å ha lest.

Anonymkode: 7de01...6ba

AnonymBruker
Skrevet

Hvor liten tenker du? Min mormor var 1,5  år faren døde. Hun husker minnestunden.

Anonymkode: 9eccf...a39

AnonymBruker
Skrevet

Lurer feks på om en baby på 6 mnd. Hvor lang tid tar det før de ikke gjenkjenner foreldrene?

Anonymkode: b5544...3df

AnonymBruker
Skrevet

Moren min dro fra meg da jeg var 1 år. De jeg bodde hos etter det syntes at det var veldig morsomt at jeg pleide å si, som småbarn; "hvor er den egentlige mamma'en min?"...

Anonymkode: c5328...416

AnonymBruker
Skrevet

Pappan til min var borte en uke når baby var 5 mnd. Hub husket han da han kom tilbake. Så mer enn en uke hvertfall. 

Anonymkode: 5f42b...1ed

AnonymBruker
Skrevet

De tror det er rundt 2 uker når spedbarnet er 3-4 måender mener jeg å ha lest. Så gradvis lengre hukommelse.

Anonymkode: 2e484...c7a

AnonymBruker
Skrevet

Niesa mi hadde ikke sett meg på 1 måned, da jeg kom inn døra gliste hun og ga med kyss. (11 måneder)

Anonymkode: b6e05...fff

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 6fec4...73e

AnonymBruker
Skrevet

Tror de sier at adoptivbarn bruker like lang tid på å tilpasse seg ny tilværelse som de har levd. Så 1år for ettåring, 3år for treåring osv. Og tilsvarende kortere for veldig små barn.

Anonymkode: 58e38...859

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2019 den 21.12):

Pappan til min var borte en uke når baby var 5 mnd. Hub husket han da han kom tilbake. Så mer enn en uke hvertfall. 

Anonymkode: 5f42b...1ed

Tre uker også.  Tok tre uker uten at jeg så barnebarnet mitt på 7 måneder, men hun husket meg da jeg fikk treffe henne igjen. 

Anonymkode: c8a1d...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...