Mhmjadda Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Er det vanlig at meglere har flere boligstylister, og kan man velge hvilken boligstylist man vil bruke? Feks få se bilder av boliger de har stylet før? Eller "må" man bruke den ene de tilbyr? Jeg får nemlig kløe av kaligrafi-ordtak, shabby chic detaljer og visdomsord, og har sett noen boligstylister som er veldig glad i det... Det beste hadde vært en stylist som jobber med det vi allerede har.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Jeg tenker at du kan selv se på boliger som megleren du har valgt har til salgs. Hvis du er i tvil om hvilke boliger som er stylet, så spør. Eksemplene du har nevnt har jeg aldri sett i stylede boliger. Visdomsord og shabby chic er ikke akkurat kjempemoderne. Hvis stylisten meglerfirmaet bruker er den typen, så kan du jo bare si at det ikke er ønskelig ? Anonymkode: ab369...e92
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 De fleste har ikke flere å velge mellom. Velg megler ut fra annonsene de lager, både styling og bilder. Viktig å få folk på visning og da er det annonsen som gjelder. Se også på hva andre gjør i annonsen og bli inspirert. Det finnes sykt mange dårlige stylister der ute. Anonymkode: 58827...611
Gjest Blondie65 Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Hvorfor må du ha stylist da? Klarer du ikke se ut fra meglerbilder eller råd fra megler å finne ut hva som skal til? Det som stort sett gjelder er ryddige overflater, fjerne personlige gjenstander samt ha et fargetema - gjerne et som går igjen i flere rom. Altså: har du grønne puter i sofaen så ha gjerne grønne epler på kjøkkendisken og grønt håndkle på badet (bare et eksempel). Det viktigste er å fjerne overflødige møbler og ting.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 Jeg hadde en megler som brukte stylist. Dvs det var jeg som betalte stylisten men megleren var veldig tydelig på at hun ønsket det og hadde gode resultater. Stylisten gav mange gode generelle tips som jeg har tatt med meg videre til seinere. Jeg brukte ca 10 000 på å kjøpe planter, nips, puter og sengesett for at det skulle se bra ut, og det var veldig vellykket. Har veldig lite stæsj sjøl, fordi jeg liker det litt «sterilt» i hverdagen, men skjønner at det gjør seg mye bedre på bilder med mer innredning enn det jeg har for min egen del. Var også derfor jeg måtte handle en del slike ting. Jeg tror egentlig det ofte er folka som bor i husene som har skrift på veggen, kan ikke forestille meg at noen stylist i dag ville anbefalt det. Kanskje for 5+ år siden, men nå er det helt ut. Anonymkode: 171a7...054 2
Puny Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 På 30.5.2019 den 16.55, Mhmjadda skrev: Er det vanlig at meglere har flere boligstylister, og kan man velge hvilken boligstylist man vil bruke? Feks få se bilder av boliger de har stylet før? Eller "må" man bruke den ene de tilbyr? Jeg får nemlig kløe av kaligrafi-ordtak, shabby chic detaljer og visdomsord, og har sett noen boligstylister som er veldig glad i det... Det beste hadde vært en stylist som jobber med det vi allerede har. Nå nylig? Er vel ganske sjeldent i 2019. Sikker på at dette var en del av stylingen og ikke bare noe de som solgte hadde? Jeg vil absolutt tro du kan velge stylist selv. Det er jo du som betaler, men da må du sikkert gjøre jobben med å finne en stylist selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå