AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Vet han liker stay ups. Tenkt å ta på meg dette + kort kjole en gang vi er ute på byen og la han få kjenne (uten å vite at jeg er truseløs før han kjenner). Ellers er han glad i mini-sykepleieruniformen jeg har liggende. Har tenkt å ta denne på uten undertøy under en gang nå han kommer hjem fra jobb. Lage middag og spise - tease han før vi ender opp i sengen. Andre ideer? Har i en lang stund nå hatt lite sexlyst av ulike grunner, så ønsker så gjerne å få sexlivet til å bli bedre. Er egentlig en litt sjenert type og synes det er flaut å snakke om fetisjer osv (vet ikke hvorfor jeg er slik). Anonymkode: db673...e32
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 Etter min erfaring er ikke menn så vanskelige å "lokke utpå". En ting min mann liker er at jeg kommer naken inn i stuen med en dyne under armen og med olje. Da vet han at han skal legge seg ned på gulvet og vi skal ha en seanse med massasje, kos og sex. Ellers virker alt av sexy undertøy, selv om det ryker av fort. Anonymkode: 2f3e7...ab9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå