Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er det fremdeles mange som bruker hotmailadresser? Jeg har, det går helt utmerket.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker live, det er også Microsoft. Veldig fornøyd med den.

Anonymkode: 5219e...0d5

Skrevet

Nei, Hotmail har jeg ikke brukt på sikkert 15 år. Det kom så sinnsykt mye spam der hver eneste dag, at det var vanskelig å finne de seriøse epostene jeg faktisk skulle ha. 70 spam på en dag eller to var ikke uvanlig. Logget man ikke på på en uke, hadde man litt av en ryddejobb fremfor seg når man da logget på igjen....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker hotmail. Gidder ikke å bytte, bare for å bytte når jeg ikke har hatt noen problemer med den. 

Anonymkode: 6a375...e39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På Thursday, May 30, 2019 den 13.16, tussi680 skrev:

Hei!

Er det fremdeles mange som bruker hotmailadresser? Jeg har, det går helt utmerket.

Samme her. Fungerer greit den...    

Anonymkode: 7f530...a04

• Liker 1
Skrevet

Hotmail har i mine øyne alltid vært en useriøst aktør.. 
Hadde aldri brukt noe sånt ifb jobbsøk blant annet.. Veldig viktig å tenke på hva man har foran @'en også. 

I min forrige jobb så jeg firmaer som brukte både hotmail og live.no/com adresser som bedriftsepost. Jeg så firmaer med egne domener benytte det også.. 

Det er cringe og uprofesjonelt. 

Men igjen, dette er kun min mening, og du burde drite totalt i hva jeg mener :) Om du liker hotmail, kjør på ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt hotmail siden nittitallet, og kommer ikke til å bytte så lenge det fungerer bra. I dag har jo gmail mer eller mindre tatt over, og jeg ville kanskje valgt det om jeg skulle ha ny adresse i dag, men er ikke bare å bytte adresse heller. Og hotmail fungerer aldeles utmerket. Tenker overhodet ikke på bruk av hotmail som mindre seriøst enn gmail eller andre webmail-adresser.

Anonymkode: 6a51e...f1a

Skrevet

Hadde 2, plutselig en dag var alt hacket og utilgjengelig. Dritkjipt, mista mye pga det. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Anim92 skrev:

Hadde 2, plutselig en dag var alt hacket og utilgjengelig. Dritkjipt, mista mye pga det. 

Men dette kunne jo ha skjedd uanset. Uavhengig av hva slags aktør man benytter...             

AnonymBruker
Skrevet
På ‎30‎.‎05‎.‎2019 den 15.16, tussi680 skrev:

Hei!

Samme her, men har en jobbmail utenom.

Anonymkode: f7061...01e

Skrevet
1 time siden, Anim92 skrev:

Det var antagelig pga passordet ditt. 

Et passord skal ikke være personlige ting, det skal ikke stå i ordboka, og det skal helst inneholde spesialtegn. 
Her er et greit passord: z'ESnv`VgyvH[#62 

(Chrome husker mine passord, jepp, litt usikkert det også, men sikrere enn å bruke "Kattenmin82" som passord f.eks 

Skrevet
13 minutter siden, AndreasBR skrev:

Det var antagelig pga passordet ditt. 

Et passord skal ikke være personlige ting, det skal ikke stå i ordboka, og det skal helst inneholde spesialtegn. 
Her er et greit passord: z'ESnv`VgyvH[#62 

(Chrome husker mine passord, jepp, litt usikkert det også, men sikrere enn å bruke "Kattenmin82" som passord f.eks 

Antagelig var det ikke passordet mitt, gitt det du sier😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men dette kunne jo ha skjedd uanset. Uavhengig av hva slags aktør man benytter...             

Kan hende, bare veldig mange rundt meg som også har opplevd det siden. Uansett er det veldig greit med gmail og google konto 😊

Skrevet
7 minutter siden, Anim92 skrev:

Antagelig var det ikke passordet mitt, gitt det du sier😊

😂
Poenget mitt var at mange har teit enkle passord som står i ordbok eller er noe tatt fra virkeligheten/privat om du forstår hva jeg mener..
Navnet på sønnen/dattera + året de er født er IKKE godt grunnlag for et passord. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har min gamle Hotmail fra 90 tallet som samler spam, ellers så har jeg en live med mitt eget navn😂 Har gmail i tillegg.

Anonymkode: 4671d...10c

Gjest Krampus
Skrevet

Har både hotmail og Gmail. Bruker hotmailen til registrering på nettsider og Gmail til mennesker. 

Skrevet (endret)

Til opplysning asså: har 2 stk hotmailadr.med ulike passord, funker så godt atte. Det er fornya til outlook da, men like fullt, bra for min del.

Endret av tussi680
AnonymBruker
Skrevet

Har intet mindre enn tre hotmailadresser.

Én er basert på navnet mitt og brukes til f.eks lånekassen, barnets skole, 'ordentlige' ting. Her mottar jeg varsel på mobilen.

Den andre brukes til f.eks forumregistrering og datingsider, den tredje som knapt er i bruk har vært brukt til å registrere profiler på ulike spillsider og slike ting. Disse to er etter hvert blitt rimelig fulle av spam.

Anonymkode: baaec...9b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...