AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Gjelder egentlig alle klær som lagres at disse flekkene kan dukke opp, men her er det altså snakk om babyklær. Vil gjerne spare det vi har av klær til en eventuelt ny baby om et par år. For noen måneder siden vasket jeg alt og la det i bager beregnet på klesoppbevaring. Plasserte bagen på koffertloftet vårt,som er helt tørt og med god utluftning.Men da jeg så på klærne i går var det likevel kommet noen gule flekker her og der. Har lest at dette er rester etter gamle flekker som ikke har gått helt bort i vask. Noen som vet om dette stemmer? Blir takknemmelig for tips! Anonymkode: 8e4c2...98d
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 Har opplevd det samme, mistenker at det er gulp eller tranflekker kanskje. Vet ikke hvordan jeg skulle unngått det, noe av tøyet var vasket på 60 grader også.. Anonymkode: df0a1...e04
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 Her har solkrem vært den store synderen. Og kanskje gulp ja, det kunne gi mening Anonymkode: f1fc0...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå