AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Obs obs ! varsel om i lands problemer her! Det har seg slik at jeg er 34 år gammel. Har jobbet på samme arbeidsplass i 12 år nå. Jeg har VGs almen fag og ellers kun den spesifiserte utdanningen som jeg har fått via den jobben jeg gjør. Jeg elsker jobben min, men dessverre er bedriften ikke den samme bedriften lenger som før. Er det noen som har en ide om hva jeg kunne studere? (Nettbasert helst) Finnes det i det hele tatt håp for slike som meg? Anonymkode: 8340d...5a3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 Kan du bruke noe av det du har av erfaring til noe? Hvilke interesser har du og hva er du god på? Anonymkode: 49dc5...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du bruke noe av det du har av erfaring til noe? Hvilke interesser har du og hva er du god på? Anonymkode: 49dc5...3f3 Vår jobb inneholder veldig mye. Så både kundeservice og sikkerhet er noe vi jobber med hver dag. Så erfaring har jeg i massevis men ingen utdannelse. Anonymkode: 8340d...5a3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #4 Skrevet 30. mai 2019 Selvfølgelig er det håp men vanskelig å gi tips baserer på så lite informasjon om konkret erfaring, interesse og kompetanse.. Anonymkode: d4bfa...ffa 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #5 Skrevet 30. mai 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Vår jobb inneholder veldig mye. Så både kundeservice og sikkerhet er noe vi jobber med hver dag. Så erfaring har jeg i massevis men ingen utdannelse. Anonymkode: 8340d...5a3 Det er fint og flott det, men du må likevel gi litt mer informasjon om hva du kunne tenkt deg å studere/jobbe med. Akkurat nå er det ganske poengløst å komme med råd når du ikke har gitt noe som helst informasjon. Snakker vi helse eller teknologi liksom? Finnes mange samlingsbaserte studier hvor man møter opp type 2 dager i måneden, om det kunne vært noe (men igjen, her må du nesten nevne hvilke fagområder som er interessant for deg). Anonymkode: af457...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #6 Skrevet 30. mai 2019 Min erfaring er at de aller fleste utdannelser er bortkastet. Folk sier de tar høyere studier, men etterpå er det arbeidsledige og sitter bare med en studiegjeld. eller må ta til takke med en vanlig jobb. Hva mener du med at bedriften ikke er den samme som før? Hvis du trives så bli i den. Det er ikke en oppgradering bare fordi du bytter jobb. Du risikere å si fra deg noe du liker, så er du litt i jobben din og deretter var ikke den nye så spennende likevel. Anonymkode: 55718...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå