Kristinemarie1989 Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Er det noen som vet om en bra app der man kan sette opp budsjett og føre opp utgiftene som privatperson? Som ikke koster så mye?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 Jeg bruker YNAB og er veldig fornøyd. De har gratis prøveperiode som de utvider hvis du spør pent. Anonymkode: ea603...59a 1
noragrets Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 Jeg bruker også YNAB (fikk det faktisk anbefalt fra noen på KG). Det er ikke gratis, men til gjengjeld har jeg aldri hatt så god kontroll på økonomien som jeg har nå. Hvis du bruker linken nedenfor får du tre måneder gratis prøveperiode umiddelbart, du trenger ikke be om utvidelse. Tror også det er ett år gratis om du er student og sender inn bevis på studie. https://www.youneedabudget.com/landing/alex-tran/
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 Open office eller excel (om du har pakken) gjør susen. Koster 0 kroner. Anonymkode: 7a904...695
Husholdning1 Skrevet 31. mai 2019 #5 Skrevet 31. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Open office eller excel (om du har pakken) gjør susen. Koster 0 kroner. Anonymkode: 7a904...695 Ikke minst gir det frihet til egne tilpasninger. Excel er forresten gratis på Android (og sikkert på iOS også?). Om man oppretter konto på onedrive får man gratis web-excel også.
netpuppy Skrevet 31. mai 2019 #6 Skrevet 31. mai 2019 Ynab! Koster litt, men vi sparer definitivt mer i året på å bruke det enn det koster. Er litt å sette seg inn i, men når du har det inne er det veldig enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 5 timer siden, Husholdning1 skrev: Ikke minst gir det frihet til egne tilpasninger. Excel er forresten gratis på Android (og sikkert på iOS også?). Om man oppretter konto på onedrive får man gratis web-excel også. Jeg har excel på min phone gratis aldri hatt behov for noe annet Anonymkode: 17887...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå