AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Jobber i et mellomstort selskap og ble fornøyd da jeg fikk en relevant jobb. Tenkte jeg var på rett karrieresti innen et snevert område. Jeg jobber under en inkompetent leder som av ulike årsaker er forsøkt sparket. Han presterer passe godt og er mer opptatt av hytteliv og fiske enn å prestere. Siden min leder er en flaskehals, har jeg aldri mulighet til å vise at jeg presterer til andre oppover i hierarkiet. Siden min leder ikke er på talefot med leder over seg, blir det uglesett om jeg er på godfot med leder på nivået over. Alt må gå via lederen min, hvis ikke slår det tilbake på meg selv. Er jeg på godfot med nærmeste leder, får jeg en bra hverdag og kan underprestere mot en god lønn. Lager jeg bølger og prøver å være på talefot med de over, blir hverdagen min dårlig. I tillegg har jeg hørt av veldig mange at jeg må passe meg for flere av de i ledelsen, for de kan glatt prøve å sparke meg på verst tenkelige vis. Søker jobber for harde livet. Synes dette er tragisk, for er interessert i det selskapet holder på med og hadde håpet på en karriere innen marketing. Jeg mistenker mye splitt og hersk. Men vil ikke risikere helse og hus fordi jeg trosser advarsler heller. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 8820d...621
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 Etter 20 år i arbeidslivet har jeg sluttet å godta dritt. Jeg anbefaler deg å starte med en gang. Da slipper du mye frustrasjon. I arbeidslivet er gresset grønnere på andre siden av gjerdet. Anonymkode: 10a05...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå