Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å så sint jeg er!

Tror dere ikke det står i avisen hvem som vinner Top Model da???? :evil:

Teite dumme aviser - jeg ville da slettes ikke vite det før jeg skulle se finalen :tunge1:

Nå er det jo ikke gøy å se i det hele tatt jo :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo ikke avisene som har avlsørt det... det er jo tv3 som har gjort blunderen med å sende episodene 2 uker senere enn det de gjør i Sverige...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo ikke avisene som har avlsørt det... det er jo tv3 som har gjort blunderen med å sende episodene 2 uker senere enn det de gjør i Sverige...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ble glad for å få vite det jeg;)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Utrolig irriterende :evil:

Skrevet

Går du inn på den svenske siden (link via den norske) så står det der.

Skrevet

Til de som måtte svare på tråden videre: Vær så snill å ikke avsløre noe! Ta det på pm heller :) Takk.

....og helst ingen hinting heller.

Gjest gjesta
Skrevet

Stod det ikke : Gå inn å les hvis du ikke klarer å vente å se hvem som vinner?

Skrevet

Jo, men tror nok Manic sa det i tilfelle noen skulle overse det. Er ikke vits i å komme med noen spydig kommentar av den grunn.

Skrevet

Jo, men tror nok Manic sa det i tilfelle noen skulle overse det. Er ikke vits i å komme med noen spydig kommentar av den grunn.

Mulig jeg misforstår, men jeg tror kanskje, til Dark Angels forsvar, at hun viste til overskriften på artikkelen som stod på VG-nett... :)

Skrevet

VG avslørte det jo ved å ha bilde av halve ansiktet til (den jeg regner med var) vinneren. Så det var jo ikke akkurat vanskelig å se hvem det var selv om man ikke gikk inn på artikkelen... Grr :evil:

Skrevet

hissig idag? :ler:

Skrevet

Det er jo egentlig TV3 som virkelig har bæsjet på leggen da! Ved å ikke ha sam-sending med Danmark og Sverige. VG vil jo bare selge aviser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...