Gå til innhold

Gjestepresentasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere gå rundt å presentere hver gjest, eller har dere andre måter å gjøre det på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

har ingen planer på å presentere gjestene, for det regner vi med de klarer fint selv. :wink:

Skrevet

Vi laget en oversikt som lå ved hver tallerken, vi. Der sto navnet på alle gjestene, og hvilken relasjon de hadde til oss. Veldig praktisk. :wink:

Skrevet

Nå ser det ut som det blir flest gjester fra min familie - og de kjenner jo hverandre fra før av...

Hadde uansett ikke tenkt å gå rundt å presentere noen, men har tenkt å legge ved navneoversikt og litt informasjon sammen med menyen.

Kanskje litt unødvendig når vi bare blir <40 gjester, men liker ideèn da. Så kan mine nysgjerrige gamle tanter lese seg til hvem disse unge er :ler:

Skrevet

Vi hadde heller ikke tenkt å gå rundt og presentere hver gjest, men vet at mange gjør det. men ja det klarer jo det fint selv.. :wink: vi legger med en gjestepresentasjon i sangheftene, og bordkart. så det skal være lett å finne ut hvem de forskjellige gjesten er.. :P

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi laget en oversikt som lå ved hver tallerken' date=' vi. Der sto navnet på alle gjestene, og hvilken relasjon de hadde til oss. Veldig praktisk. :wink:[/quote']

:Nikke:

Vi velger også å gjøre det sånn. Oversikten har vi i sangheftet. Det tar litt tid dersom man skal presentere 70 gjester i plenum...

Skrevet

Vi har ikke helt bestemt oss. Jeg var i et bryllup der brudeparet tok seg en runde og presenterte alle med et par setninger. Det var faktisk ganske morsomt.

Skrevet

Hos oss skal toastmaster presentere hver gjest når hun viser dem plassen sin. Eller så skal hun gå en runde og presentere hver gjest en gang under middagen. Tenkte å ha dette i tillegg til presentasjon i sangheftet. Men ingenting er bestemt enda.

Skrevet

Vi har vurdert både å gå rundt og presenter og skrive en kort presentasjon om hver enkelt. Vi går nok for å lage en liten skriftlig presentasjon. Vi blir mellom 60-67 personer, og det kan nok bli både litt langtekkelig og trangt hvis vi skal gå rundt bordet. Synes det er en artig måte å presentere på, men passer dessverre ikke for oss.

Vi kommer til å lage en miniutgave av bordplasseringen, og et eget ark med presentasjon av alle. Skriver da navn og hvordan de kjenner oss.

Skrevet

Gjestene og vår relasjon til dem presenteres i bordkort/meny/presentasjonsdingsebomsen som ligger hver hver enkelts plass :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg var i et bryllup der hver gjest fikk en lapp der det stod litt om de som satt til høyre og venstre for den.. ;)

Skrevet

Vi sendte ut presentasjon av gjestene på forhånd i et lite "bryllupsmagasin" noen uker før bryllupet, sammen med praktisk informasjon om plan plan for dagen og veibeskrivelse og sånn. Vi koste oss med å lage en hyggelig presentasjon av alle gjestene der vi skrev litt om hver enkelt og kom med forslag til hva man kunne snakke med dem om, og fikk mange hyggelige tilbakemeldinger på det. Planen var å gjøre det lettere for gjestene å komme i kontakt med hverandre i selskapet. Det å lage presentasjonen dessuten en utrolig hyggelig del av bryllupsforberedelsene: jo mer vi skrev, jo mer gledet vi oss til å møte hver enkelt på bryllupsdagen og feire sammen med dem.

Vi hadde drøyt 100 gjester, så for oss ville det blitt litt mye å gå rundt å presentere hver gjest siden vi var så mange. Dessuten ville vi ikke nå frem til kaffegjestene da, og de er jo like viktige. Det er stas at det ligger presentasjon ved bordet, men jeg synes det er synd om noen blir sittende å lese i den i stedet for å snakke med dem som sitter i nærheten, så derfor sendte vi heller ut presentasjonen på forhånd.

Skrevet

Veldig god ide, Smiling! Tror ikke vi kommer til å gjøre det ettersom vi sendte med all praktisk informasjon med innbydelsen.

Tror vi går for en liste i sangheftet. Blir for mye å presentere 70 gjester muntlig... men i et minder selskap høres det fint ut.

Skrevet

Vi har en liten presentasjon på websidene, der vi skriver noe om hvilke relasjoner vi har til de gjestene som har sagt ja til å komme.

Regner med at vi finpusser denne og legger den i festprogrammet. Sånn som det er nå, står det "Hanne Harepus og Bamse Bjørn - Brudens forlover og hennes mann". I festprogrammet vil det stå

Hanne Harepus - Brudens forlover, møttes første gang på ungdomsskolen og har hengt sammen

Bamse Bjørn - mannen til brudens forlover, har vært rover sammen med bruden i speiderlaget Ulvungene.

Håper jeg. Det betyr i så fall at jeg må sette meg ned og begynne å skrive litt om de som har sagt ja. Dette kan ta tid...

Catzy

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke tenkt å ha noen av delene vi.

Vi blir 50 gjester og lar gjestene få presantere seg selv.

Skrevet

vi skal ha det som en del av fest programmet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...