AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1 Skrevet 29. mai 2019 Håret mitt stikker ut over alt, spesielt rundt ørene; rett ut😳 Hva kan jeg påføre for å få disse hårene til å legge seg? Tar gjerne i mot tips om konkreke produkter. Anonymkode: 1d9bc...c4f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 Jeg har ganske frizzy hår, og jeg bruker redken frizz dismiss, shampo og balsam, og de hjelper mye. Jeg bruker også hårkur fra kreastase, men vurderer å gå over til hårkur i frizz dismizz serien for å prøve. Mens håret er håndkletørt så har jeg i hårolje i lengdene, det hjelper også en del:) En venninne sverger til unique one. Du kan prøve å burke en bommulstskjorte i stedet for en håndduk, og klemme ut vannet i stedet for å rufse det. Anonymkode: 7705a...e10 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 Det som hjalp meg aller mest var å slutte å bruke silikonprodukter. Silikon finnes dessverre i veldig mange produkter og går under forskjellige navn på ingrediens-lista. Det tok noen uker før jeg fikk et rolig hår. Anonymkode: 492fe...7fc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå