Gå til innhold

Feite menn er også sexy!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Yme skrev:

Ja, det er bra du nevner sykdom og den slags, for der skal man selvfølgelig ta hensyn. Man kan liksom ikke forvente at rullestolbrukere har sterke, friske bein, eller at det er lett å holde seg slank på enkelte medisiner. I tillegg er det stygt å gå fra et menneske som havner i en sånn situasjon, hvis grunnen er "jammen du tar ikke være på deg selv mer".

Og som sakt, forventer man noe av andre, for man passe på at man har samme standard til seg selv også. Man kan ikke sitte der med gubbemagen hengende langt nedpå knærne, og plystre etter fitnessbærtene :ler:

Nå er ikke jeg veldig gira på fedme akkurat - men det er jo rimelig greit forskningsbasert at «fitnessbertene/gutta» ikke er blant de mest best psykisk helse. 

Det er heller ikke sterkt overvektige, men at folk som er veldig opptatt av trening og kropp har en god helse er faktisk feil.

Den beste psykiske helsen og fysiske helsen ligger jo i middeleien, og der ville jo ingen dratt frem et bilde av en skuespiller som sannsynligvis hadde et spiseforstyrret kosthold/treningsregime (som de jo får betalt for å gjøre i en kortere periode når de skal filme/være modell).

Jeg trener på steder hvor jeg i garderoben ser at det pene ytre gjerne er fikset kirurgisk (i tillegg til kosthold og trening selvsagt, men silikonarrat og fettsugingsarrene får man ikke skjult naken) - og selv om de drar masse blikk så har de som tar plastiske operasjoner en ganske høy prosentandel som har suicidale tanker/ønsker (eller faktisk tar selvmord). Og nei, det ser ikke unaturlig ut - så jeg snakker ikke om de med gigapupper som alle kan se at har operert seg til der banale. 

Anonymkode: b5642...db6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn som er feite er super sexy

Anonymkode: 83f13...5d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er sexy med sporty menn som liker grønnsaker, frukt, fisk, kylling osv. Å se menn fråtse i pizza, hamburgere, bernaisesaus, kebab, spareribs, cola og øl til hverdags er ikke like attraktivt. 

Noen kilo ekstra er intet problem, men den typiske «spise usunn mat og drikke masse øl-magen» finner jeg relativt uattraktiv. En sånn mann ville jeg ikke falt for, men det er kanskje like mye på grunn av livsstil som på grunn av formene. 

Anonymkode: af0a7...4b8

Skrevet

Enkelte overvektige menn kan være veldig sexy. Spesielt om de er litt skjeggete og med mye kroposhår. 

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Kan jeg svare? Overvektige menn kan være sexy. Men! Ofte tenner jeg på personlighet. Har en overvektig mann en flott personlighet er han tiltrekkende for meg. Det er min tankegang, derfor syntes jeg ikke to bilder kan diskuteres. Husk at det er en mellomting også🙂

Visst han ikke kan ta vare på selv kan han neppe ta vare på forholdet heller😊

Anonymkode: 355b5...58e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visst han ikke kan ta vare på selv kan han neppe ta vare på forholdet heller😊

Anonymkode: 355b5...58e

Det er irrelevant. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg veldig gira på fedme akkurat - men det er jo rimelig greit forskningsbasert at «fitnessbertene/gutta» ikke er blant de mest best psykisk helse. 

Anonymkode: b5642...db6

Ja, litt som lave menn som føler at de må kompensere for høyden sin, ved å være stor som en okse. De pøser på med steroider, får store muskler, og enda mer psykiske problemer, som følge av at kroppen deres har et helt skakkskjørt hormonmiljø.

Skrevet

Ryddet for personangrep, brukerangrep og brukerdebatt samt svar til dette.

Edie, adm.

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har aldri eksistert en person med fett på rompe og lår og med flat mage. 

Anonymkode: c88fe...ad1

??

Det er jo en helt naturlig kvinnekropp. Jeg har helt flat mage, og bærer fettlageret mitt på rumpe og lår. Har ganske stor rumpe og litt "ridebukselår". Det er naturlig for kvinner å lagre fett på hofter/rumpe/lår, mens det er naturlig for menn å lagre fett på magen.

Anonymkode: e20e0...eea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har aldri eksistert en person med fett på rompe og lår og med flat mage. 

Anonymkode: c88fe...ad1

Da kan ikke du ha sett så mange kvinner. Er jo mange kvinner som lagrer fettet sitt på rumpe og lår, og har slank mage. 

Anonymkode: 2b1b0...4bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker feite menn 😍 Har en sterk fetish for overvektige mannfolk. Selv er jeg slank og muskuløs. 

Hadde bare alle de feite mannfolka rundt visst... 😈

Anonymkode: 4a5a7...efd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Typen min har litt pappakropp, uten å ha barn😬😄 han har litt mage og er også kraftig bygd. Jeg tenner på han som bare det! Men feit er han vel ikke..

Ingen av de på bildet gjør noe for meg. En mockup av de to kanskje. 

Anonymkode: 85c2b...534

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Typen min har litt pappakropp, uten å ha barn😬😄 han har litt mage og er også kraftig bygd. Jeg tenner på han som bare det! Men feit er han vel ikke..

Ingen av de på bildet gjør noe for meg. En mockup av de to kanskje. 

Men jeg møter i blant ganske så store menn, og om kjemien er der, så joda.. det handler mest om det! Men syltynne menn eller de med veldig definerte muskler har aldri vært min greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...