Gå til innhold

Feite menn er også sexy!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I disse dager snakker mange om at kvinner er pene i alle størrelser. Jeg mener at vi menn også er det. Vi kan vere sexy og flotte som overvektige og feite. Ekte menn skal ha kurver!

Relatert bilde

Enig?

Anonymkode: 83f13...5d5

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry men nei 😊en feit mannekropp er en ødelagt kropp spør du meg, synd at så mange menn ikke bryr seg om kroppen sin da mannekroppen er sexy når den er trent🥰

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, barbent skrev:

sorry men nei 😊en feit mannekropp er en ødelagt kropp spør du meg, synd at så mange menn ikke bryr seg om kroppen sin da mannekroppen er sexy når den er trent🥰

Nå får du gi deg!  Er kvinne selv og fy f så provosert jeg blir. Min mann er overvektig, og jeg er normalvektig, men finner han sexy og langt ifra ødelagt. Du kan ikke si bastant at det er da den er mest sexy, for det er din personlige mening og ikke fakta. Av mine venninner så er det kun 1 av dem som mener at trent kropp er sexy, de andre gir faen. Ingen av dem har en type med sixpack og ikke frister dem heller. Dette med interessen for en trent man har dabbet av , velkommen til 2019. En mann er på sitt mest sexy når han har selvtillit og viser at han er et godt menneske. Det er det vi kvinner synes at er sexy.

Anonymkode: 4a1a9...93c

• Liker 22
Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg!  Er kvinne selv og fy f så provosert jeg blir. Min mann er overvektig, og jeg er normalvektig, men finner han sexy og langt ifra ødelagt. Du kan ikke si bastant at det er da den er mest sexy, for det er din personlige mening og ikke fakta. Av mine venninner så er det kun 1 av dem som mener at trent kropp er sexy, de andre gir faen. Ingen av dem har en type med sixpack og ikke frister dem heller. Dette med interessen for en trent man har dabbet av , velkommen til 2019. En mann er på sitt mest sexy når han har selvtillit og viser at han er et godt menneske. Det er det vi kvinner synes at er sexy.

Uansett hvor godt menneske en mann er og hvor mye selvtillit han har, hvis han ikke ser tærne sine når han står oppreist og bøyer hodet, er han altfor godt polstret til at jeg ville tenne på ham.

Endret av Arabella
  • Liker 14
Skrevet

Det er min personlige mening, den må jeg få lov og ha.

Selvtillit er også viktig, men her var det snakk om kropp og kun kropp

At en mann lar seg selv forfalle forteller litt om viljestyrke, så sant det ikke er sykdom som spiller inn, da er saken helt annerledes.

For meg er en trent kropp et sunnhetstegn og det er sexy

En feit mannekropp not so mutch, at du liker fedme er din sak og helt greit😊 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel sånn at de fleste synes det naturlige er finest, og for menn er det naturlig at de bygger muskler raskere og får mer markerte muskler enn kvinner. Mens kvinner er disponert for å lagre fett grunnet barnefødsel og amming. 

Derfor kan det være fint med noe ekstra på kvinner, men ikke menn. Samt at muskuløse kvinner er det få men som egentlig foretrekker. 

Anonymkode: e2e4f...210

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Uansett hvor godt menneske en mann er og hvor mye selvtillit han har, hvis han ikke ser tærne sine når han står oppreist og bøyer hodet forover, er han altfor godt polstret til at jeg ville tenne på ham.

Helt enig :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Synes feite menn er lite sexy. Jeg foretrekker trente menn som han til høyre. ❤️  Er slank bifil kvinne selv, og tenner heller ikke på feite damer. Jeg kan være kjæreste med en feit person, men da er det til tross for overvekten og ikke på grunn av den.

Fedme er turn off.

Anonymkode: 41298...796

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel sånn at de fleste synes det naturlige er finest, og for menn er det naturlig at de bygger muskler raskere og får mer markerte muskler enn kvinner. Mens kvinner er disponert for å lagre fett grunnet barnefødsel og amming. 

Derfor kan det være fint med noe ekstra på kvinner, men ikke menn. Samt at muskuløse kvinner er det få men som egentlig foretrekker. 

Enig 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere kvinner som foretrekker menn med god størrelse. Altså, han i HI er liten i forhold til hva de liker. 

Greit for min del, da går vi ikke etter de samme mennene 😁

Anonymkode: a9e29...c34

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at uansett kjønn, så skal man ikke trene seg ihjel for at det motsatte kjønn skal synes du er sexy. Og at alle har rett til å føle seg komfortabel i sin egen kropp, med mindre du sitter å stapper i deg hamburger og pizza hver dag selvfølgelig. Fedme er ikke bra for helsa, uansett. Alle har forskjellige preferanser, helt sant. Men å si at mannekroppen bare er sexy når den er trent er helt på tryne. Noen liker dem tynne, noen trent, andre kraftig. Min preferanse er naturlig tynne menn, ikke trent. 

Anonymkode: c950d...9db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når ble muskler naturlig? 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan være sexy og flotte som overvektige og feite.

Nei...

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Ninab82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Litt overvekt er greit, men når magen blir så stor er det ikke behagelig eller enkelt å ha sex med de. Magen er i veien

Anonymkode: 56114...770

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel helst ikke vekten som er problemet med han i startinnlegget. Det er mange måter å bære noen ekstra kilo på! Det å «gjemme» kiloene bak harry tatoveringer og en attitude som han på bildet viser, er ikke sexy. På samme måte er ikke fyren til høyre særlig sexy heller, han er for tilgjort.

Menn i mange størrelser kan være sexy, det handler vel så mye om hvordan man kler seg og ter seg. Er lyset på i toppetasjen, dunker det et varmt hjerte i kroppen hans, er han morsom?

Anonymkode: b90d4...9f5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe imot en mann med litt pappa mage, men det der var alt for mye mage. Jeg vil gjerne ha et aktivt liv med mannen jeg skal være sammen med, både i og utenfor sengen. Og det er ikke lett blir de for overvektige. Nå er jeg overvektig selv, men ikke mye, og her legger det seg på rumpe og lår, så jeg har fortsatt en flat mage. 

Anonymkode: 2b1b0...4bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når ble muskler naturlig? 

Hadde vi ikke hatt muskler, kunne vi ikke stått oppreist. Jo muskler er naturlig, og burde være noe å strekke seg etter. Ikke for å se ut på en bestemt måte, men for å holde seg sunn og frisk. Fedme kan skyldes sykdom, men er i de fleste tilfeller en konsekvens av dårlige valg og latskap. Folk må selvfølgelig få gjøre som de selv vil, men virkeligheten tar ikke hensyn til følelser.

Anonymkode: 53b03...d10

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok noe i det med overvekt og manglende sexlyst. Basert på hva jeg har hørt sliter mange overvektige menn med manglende lyst, utholdenhet og ereksjon. I hvert fall når de ikke er ungfoler lenger. Man ønsker vel sex mer enn 1 gang i måneden 😳

Anonymkode: f6c45...76c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke noe imot en mann med litt pappa mage, men det der var alt for mye mage. Jeg vil gjerne ha et aktivt liv med mannen jeg skal være sammen med, både i og utenfor sengen. Og det er ikke lett blir de for overvektige. Nå er jeg overvektig selv, men ikke mye, og her legger det seg på rumpe og lår, så jeg har fortsatt en flat mage. 

Anonymkode: 2b1b0...4bf

Det har aldri eksistert en person med fett på rompe og lår og med flat mage. 

Anonymkode: c88fe...ad1

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...