Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn meg som gleder seg til å starte i ny jobb?

Jeg starter etter sommerferien i ny jobb og gleder meg som en unge! Tenker veldig mye på jobben som venter meg og har høye forventninger/forhåpninger 😅 Fått et veldig godt inntrykk av ledelsen og kollegaer. Ser selvfølgelig fram til selve arbeidsoppgavene også!

Kom igjen, del deres entusiasme og tanker ☺️

Anonymkode: 1f5e3...b64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trivsel er det viktigste for meg i dag etter 20år i jobb.

Det går foran arbeidsoppgavene nå i dag, alt handler om å tjene penger uansett hvordan man vrir på det. Som ung var jeg også ganske giret på oppgavene, men det synker etter årene går.

Alt i dag handler om kun om effektivisering.

Anonymkode: d798c...230

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trivsel er det viktigste for meg i dag etter 20år i jobb.

Det går foran arbeidsoppgavene nå i dag, alt handler om å tjene penger uansett hvordan man vrir på det. Som ung var jeg også ganske giret på oppgavene, men det synker etter årene går.

Alt i dag handler om kun om effektivisering.

Joda, trivsel er absolutt det viktigste for meg også. Men takker helst ja til begge deler, for å si det sånn.

Jeg skifter helt beite i det jeg nå bytter jobb. Går fra min nåværende jobb pga alt for mye stress og alt for mange arbeidstimer per uke. Har ikke hatt tid til annet enn jobb, det føles i hvert fall slik. Jeg vil jobbe for å leve, ikke leve for å jobbe (som det så fint sies). Men jeg vil også trives med arbeidsoppgavene jeg skal høre.

Føler nå at jeg har funnet noe jeg kan trives i, og ut fra hva som ble beskrevet gjennom flere samtaler, er ikke dette en jobb man tar med seg hjem eller som krever unormalt mye overtid. 

Jeg er i hvert fall utrolig spent og gleder meg veldig!

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, trivsel er absolutt det viktigste for meg også. Men takker helst ja til begge deler, for å si det sånn.

Jeg skifter helt beite i det jeg nå bytter jobb. Går fra min nåværende jobb pga alt for mye stress og alt for mange arbeidstimer per uke. Har ikke hatt tid til annet enn jobb, det føles i hvert fall slik. Jeg vil jobbe for å leve, ikke leve for å jobbe (som det så fint sies). Men jeg vil også trives med arbeidsoppgavene jeg skal høre.

Føler nå at jeg har funnet noe jeg kan trives i, og ut fra hva som ble beskrevet gjennom flere samtaler, er ikke dette en jobb man tar med seg hjem eller som krever unormalt mye overtid. 

Jeg er i hvert fall utrolig spent og gleder meg veldig!

Bra å høre at du vil stresse ned, å jobb minst mulig er det viktigste du gjør i livet.

Fokuser på tiden din, du skal ha mest mulig tid som du bestemmer over. Selg minst mulig av tiden din!

Håper du får det bra 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med ny jobb! Og så deilig å høre at noen gleder seg til å gå på jobb. Håper du blir tatt godt imot av nye kolleger. 

Lykke til!

Anonymkode: b70cb...e6c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med ny jobb! Og så deilig å høre at noen gleder seg til å gå på jobb. Håper du blir tatt godt imot av nye kolleger. 

Lykke til!

Anonymkode: b70cb...e6c

Tusen takk! Jeg gleder meg veldig. Håper det blir like bra som jeg tror, i hvert fall bortimot så bra ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...