Gå til innhold

Har noen liberopakke hjemme å kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Enig. At det går an å bli så nedrig. 

Hvis vedkommede er dårlig mor fordi hun benyttet seg av koder postet på ett offentlig forum så er TS en dum mor fordi hun ba om å få kodene offentlig og ikke på DM... Kanskje den andre mammaen manglet bare fem koder for bæsjekotymet og var blakk? 🤷‍♀️

Anonymkode: a8ad8...f05

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 29.5.2019 den 22.42, Visdomstannaverker skrev:

Jeg er ei alenemor på 21, har farbidrag og kontantstøtte å leve på til august, da blir det studielån i 3 år+. Hadde egentlig sluttet å kjøpe libero bleier da de ble for dyre for meg, men prøvd å fått tak i koder siden. Fant ut at jeg skriver et innlegg, og allerede etter 20 minutter kommer du å stjeler de 😔 

Kjære vene du har ikke en sjebne verre enn andre. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hun som tok kodene kunne bare ha spurt om egne, syntes det er smålig å bruke de som stod når TS hadde spurt etter dem. Det er mange her som er kjempesnille og sier de kan gi koder, så ikke sikkert det hadde blitt noe problem uansett.

IDE: Virker som det er mange som ikke bruker disse kodene, kanskje dere kunne lagt de ut i tråden, så kunne noen liket innlegget deres om de brukte koden?

Endret av Emblja
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis vedkommede er dårlig mor fordi hun benyttet seg av koder postet på ett offentlig forum så er TS en dum mor fordi hun ba om å få kodene offentlig og ikke på DM... Kanskje den andre mammaen manglet bare fem koder for bæsjekotymet og var blakk? 🤷‍♀️

Og skriver "takk for kodene, hihi?"

Anonymkode: 19246...a93

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 29.5.2019 den 22.57, Visdomstannaverker skrev:

Det er flere forskjellige type klær man få for kodene, sommerdrakter, uv drakter, pysjer, smokker, tåte osv. Solhatter koster som regel 200kr+😔 smokker blir ofte mistet, så det blir dyrt det også. Barneklær generelt er veldig dyrt, om man kjøper brukt eller handler på h&m. Fordet om vi bor i et av de rikeste landene, har ikke alle alt desverre. Om du ikke er en mor eller far, forstår du det den dagen du blir en forelder! 

Jeg er mor.

Hvis det er så ille at du ikke har råd til smokker til 40,- så bør du oppsøke hjelp. For da har du ikke råd til å ha barn og trenger assistanse.. Barnet ditt blir bare dyrere og dyrere. Trust me. 

Jeg har pleid å donere klærne etter ungene mine og bleiepakkene de har vokst ut av til Kvinne og barn senter feks. Alle byer har ett sånt senter Ta deg en tur hit. Å har du ikke bil så få noen til å kjøre deg eller kost på deg en busstur.

Kvinne og barn sentrene sender ingen hjem. 

Sitt ikke å tigg koder for en solhatt. Du kjøper de dyreste bleiepakkene på markedet for den solhatten. Det blir tidenes dyreste solhatt!! 

Skaff deg bleiekort og handle på kiwi. Kjøp Pampers i stedet for Libero, og få hver fjerde pakke gratis. De liberokodene er bare ett snedig markedstriks for at du skal kjøpe 100 pakker av dem i stedet for tre fire før du innser at bleiene ikke er verdt det. 

følg med på kjøp og salg grupper på fb for klær og utstyr. Smokker kan du kjøpe på Ebay for 10,- stk

Kjøp en brukt pakkeløsning med Tøybleier. Mange selger slike på fb. Renovasjonene gir deg rundt 1000,- hvis du kjøper tøybleier i dispansasjon. Da sparer du pengeboka di og miljø. Kjøp menskopp i stedet for bind og tamponger og kjøp vaskbare ammeinnlegg. Da sparer du enda mer. Selg alt kidden din har vokst utav og kjøp nye ting på salg eller brukt. 

Og viktigst av alt: slutt å synes synd på deg selv. Greit at du bare er 21 år, men såpass vet du av verden innen nå at du er en av de heldigste her på jorda. Selv om ikke du har råd til å kjøpe Libero Touch bleier.... 

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle om det er på et offentlig forum. Man stjeler ikke for det. Men at det er mange med bedriten personlighet her, er noe jeg observerer til stadighet. Ferdig snakka. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Spiller ingen rolle om det er på et offentlig forum. Man stjeler ikke for det. Men at det er mange med bedriten personlighet her, er noe jeg observerer til stadighet. Ferdig snakka. 

Det er ikke stjeling. Ts burde fulgt med i tråden sin og ikke vært fraværende i en halvtime. Det går an å bruke hodet. 

• Liker 7
Gjest Blondie65
Skrevet

Mener dere virkelig at den som "stjal" kodene stjeler noe mer enn det TS gjør? TS som er så oppsatt på å få ting "gratis" at hun går til et forum for å delta i en konkurranse som forutsetter X antall koder? Tror dere Libero egentlig har ment at kodene skal deles på et internettforum slik som her?

Ja, jeg synes det var teit å stjele dem, men jeg synes hele denne tråden vitner om manglende forståelse for hvordan markedsføring fungerer og hvordan vi blir lurt til å være lojale kunder og til å velge dyrere produkter enn vi trenger.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Blondie65 skrev:

Mener dere virkelig at den som "stjal" kodene stjeler noe mer enn det TS gjør? TS som er så oppsatt på å få ting "gratis" at hun går til et forum for å delta i en konkurranse som forutsetter X antall koder? Tror dere Libero egentlig har ment at kodene skal deles på et internettforum slik som her?

Ja, jeg synes det var teit å stjele dem, men jeg synes hele denne tråden vitner om manglende forståelse for hvordan markedsføring fungerer og hvordan vi blir lurt til å være lojale kunder og til å velge dyrere produkter enn vi trenger.

Dette 🙌

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke. Hva er bleiekoder?

Anonymkode: 758b5...558

AnonymBruker
Skrevet

Du må kjøpe 24 pakker bleier for å få en tåteflaske liksom. Den samme tåteflaska som du får gratis i babypakken til apotek1. En flaske som koster 75,- på apoteket. Så kjøper du heller 25 pakker bleier til 50-60,- stk eller mer, slik at denne tåteflaska blir kostende 1500,- i stedet for å bare kjøpe en billigere bleiepakke med ett høyere antall bleier i pakken og spare inn kroner der og evt kjøp tåteflaske for senere 😂😂

Jaja det funker jo tydeligvis!!

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må kjøpe 24 pakker bleier for å få en tåteflaske liksom. Den samme tåteflaska som du får gratis i babypakken til apotek1. En flaske som koster 75,- på apoteket. Så kjøper du heller 25 pakker bleier til 50-60,- stk eller mer, slik at denne tåteflaska blir kostende 1500,- i stedet for å bare kjøpe en billigere bleiepakke med ett høyere antall bleier i pakken og spare inn kroner der og evt kjøp tåteflaske for senere 😂😂

Jaja det funker jo tydeligvis!!

TS skriver jo at hun ikke kjøper libero lenger. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mor.

Hvis det er så ille at du ikke har råd til smokker til 40,- så bør du oppsøke hjelp. For da har du ikke råd til å ha barn og trenger assistanse.. Barnet ditt blir bare dyrere og dyrere. Trust me. 

Jeg har pleid å donere klærne etter ungene mine og bleiepakkene de har vokst ut av til Kvinne og barn senter feks. Alle byer har ett sånt senter Ta deg en tur hit. Å har du ikke bil så få noen til å kjøre deg eller kost på deg en busstur.

Sitt ikke å tigg koder for en solhatt. Du kjøper de dyreste bleiepakkene på markedet for den solhatten. Det blir tidenes dyreste solhatt!! 

Skaff deg bleiekort og handle på kiwi. Kjøp Pampers i stedet for Libero, og få hver fjerde pakke gratis. De liberokodene er bare ett snedig markedstriks for at du skal kjøpe 100 pakker av dem i stedet for tre fire før du innser at bleiene ikke er verdt det. 

følg med på kjøp og salg grupper på fb for klær og utstyr. Smokker kan du kjøpe på Ebay for 10,- stk

Kjøp en brukt pakkeløsning med Tøybleier. Mange selger slike på fb. Renovasjonene gir deg rundt 1000,- hvis du kjøper tøybleier i dispansasjon. Da sparer du pengeboka di og miljø. Kjøp menskopp i stedet for bind og tamponger og kjøp vaskbare ammeinnlegg. Da sparer du enda mer. Selg alt kidden din har vokst utav og kjøp nye ting på salg eller brukt. 

Og viktigst av alt: slutt å synes synd på deg selv. Greit at du bare er 21 år, men såpass vet du av verden innen nå at du er en av de heldigste her på jorda. Selv om ikke du har råd til å kjøpe Libero Touch bleier.... 

Tviler sterkt på at Ts ikke har råd til å kjøpe smokker, regner med at det bare er satt på spissen for å få noen bleiekoder, og det er ikke noe galt i det. Jeg selv har gitt henne koder fordi jeg ikke trenger de selv.

Og hvordan kan du vite at hun har kjøpt Libero pakkene tidligere? Det kan ha vært familie, venner og naboer som enten har spandert pakkene på henne eller gitt henne koder når hun har spurt om de. Så værsåsnill å ikke trekk en sånn nedlatende konklusjon om et annet menneske. Hun etterspør om koder andre ikke trenger og ikke at noen skal forsørge barnet hennes.

Det som jeg derimot finner oppsiktsvekkende er at folk kupper tråden til Ts for å ønske koder selv, hvor småelig er ikke det?

Anonymkode: 64ba3...f80

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 29.5.2019 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Går ikke an å veksle dem ut igjen, så nei. Send dm neste gang, smarting. 

Anonymkode: 9b712...b23

Æsj, folk som deg gjør verden til et verre sted. 

God bedring. 

Anonymkode: 55e69...e86

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som jeg derimot finner oppsiktsvekkende er at folk kupper tråden til Ts for å ønske koder selv, hvor småelig er ikke det?

Ts trengte bare sju koder. Hvis hun vil at jeg skal dele mine eventuelle koder med henne, hvorfor er det galt at jeg deler kodene hun ikke trenger med andre i stedet? Hun er ikke mer smålig enn trådstarter. 

Ts har også gitt utrykk for dårlig økonomi hvis du leser innleggene hennes. Jeg kom med velmente tips som vil gjøre hennes hverdag som mor litt lettere. Jeg har selv vært ung mor med knapp råd. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mor.

Libero har også hver fjerde eller femte pakke gratis.

Anonymkode: ae30c...916

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Blondie65 skrev:

Det er ikke å stjele noe hvis man spør først. Ts opprettet en tråd og spurte om noen hadde koden. Unødvendig at noen skal komme henne i forkjøpet og rappe koden som egentlig var til henne, og etterpå skrive, Takk for koden, hihi.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts trengte bare sju koder. Hvis hun vil at jeg skal dele mine eventuelle koder med henne, hvorfor er det galt at jeg deler kodene hun ikke trenger med andre i stedet? Hun er ikke mer smålig enn trådstarter. 

Ts har også gitt utrykk for dårlig økonomi hvis du leser innleggene hennes. Jeg kom med velmente tips som vil gjøre hennes hverdag som mor litt lettere. Jeg har selv vært ung mor med knapp råd. 

Ts skrev i et annet innlegg at hun tar imot alle koder hun kan få, da kan hun unne seg litt flere ting fra libero shopen. Da synes jeg at det er feil at andre kommer inn i tråden og plutselig prøver å tigge til seg koder de og, da får de lage sine egne tråder isåfall.

Dårlig råd er ikke synonymt med at hun ikke kan forsørge barnet sitt, men man tar seg gjerne ikke råd til ‘hverdagsluksus’ og ekstra antrekk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Libero har også hver fjerde eller femte pakke gratis.

Ja. Men de er dyrere og færre bleier i pakken enn Pampers. Så det er billigere å kjøpe Pampers. Alternativer som Unik og Lillego er ubrukelige. De bare lekker.

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha nei sorry da! :)  Visste ikke at jeg var mer smålig enn TS fordi jeg stilte det samme spørsmålet som henne. Hun skulle jo bare ha syv koder. Jeg trenger fem. Siden hun hadde sluttet kjøpe Libero trenger hun jo ikke 400 ekstra poenger som ikke blir brukt uansett. Må jo stort sett ha 1500-3000 poeng for å få noe som faktisk er greit å ha og det er ganske mange koder. 

Jeg får vel bare leve med at jeg er litt smålig da :) Jeg og Ts. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...