Gå til innhold

Har noen liberopakke hjemme å kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men de er dyrere og færre bleier i pakken enn Pampers. Så det er billigere å kjøpe Pampers. Alternativer som Unik og Lillego er ubrukelige. De bare lekker.

Anonymkode: a8ad8...f05

Ja, Lillego er ubrukelig, og stive og dårlig passform. Har faktisk god erfaring med Rema 1000 sine buksebleier.

Anonymkode: ae30c...916

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Gasellen skrev:

Ser ut til at TS har fått de syv kodene hun trenger, så hvis noen har koder til overs trenger jeg også 🙈 send dem gjerne på dm 

Jeg mangler fortsatt, skal inn å sjekke hvor mange nå 🙊

Anonymkode: cd076...d78

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg mangler fortsatt, skal inn å sjekke hvor mange nå 🙊

Anonymkode: cd076...d78

Oi ikke meningen å ta på anonym.. Hilsen ts☺️

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Gasellen skrev:

Haha nei sorry da! :)  Visste ikke at jeg var mer smålig enn TS fordi jeg stilte det samme spørsmålet som henne. Hun skulle jo bare ha syv koder. Jeg trenger fem. Siden hun hadde sluttet kjøpe Libero trenger hun jo ikke 400 ekstra poenger som ikke blir brukt uansett. Må jo stort sett ha 1500-3000 poeng for å få noe som faktisk er greit å ha og det er ganske mange koder. 

Jeg får vel bare leve med at jeg er litt smålig da :) Jeg og Ts. 

Trådstarter skrev dette: "Hei, jeg mangler 4 koder til sommerdrakt en 😍 men om noen har flere en det sier jeg ja takk, da de har noen flere gratis produkter jeg har lyst på til jenta mi 👩👧"

Så JA, hun ønsker å få flere koder, og da blir det bare frekt at du kupper hennes tråd. Lag din egen.

Anonymkode: 64ba3...f80

• Liker 4
Skrevet (endret)

Mangler 250 poeng, men er ikke det 5 koder? Eller har jeg beregnet feil? Trodde jeg manglet 4 sist jeg var pålogget 😶 

Ts her ❤️

Endret av Visdomstannaverker
Skrev feil..
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter skrev dette: "Hei, jeg mangler 4 koder til sommerdrakt en 😍 men om noen har flere en det sier jeg ja takk, da de har noen flere gratis produkter jeg har lyst på til jenta mi 👩👧"

Så JA, hun ønsker å få flere koder, og da blir det bare frekt at du kupper hennes tråd. Lag din egen.

Jeg får gå og skamme meg da :) Bleiekoder er serious business. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Visdomstannaverker skrev:

Mangler 250 poeng, men er ikke det 5 koder? Eller har jeg beregnet feil? Trodde jeg manglet 4 sist jeg var pålogget 😶 

Ts her ❤️

Jeg tror man får 50 poeng per pakke. Så det stemmer nok

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Gasellen skrev:

Jeg får gå og skamme meg da :) Bleiekoder er serious business. 

Lag din egen tråd du, så kan du tigge til deg dine egne bleiekoder.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mor.

Hvis det er så ille at du ikke har råd til smokker til 40,- så bør du oppsøke hjelp. For da har du ikke råd til å ha barn og trenger assistanse.. Barnet ditt blir bare dyrere og dyrere. Trust me. 

Jeg har pleid å donere klærne etter ungene mine og bleiepakkene de har vokst ut av til Kvinne og barn senter feks. Alle byer har ett sånt senter Ta deg en tur hit. Å har du ikke bil så få noen til å kjøre deg eller kost på deg en busstur.

Kvinne og barn sentrene sender ingen hjem. 

Sitt ikke å tigg koder for en solhatt. Du kjøper de dyreste bleiepakkene på markedet for den solhatten. Det blir tidenes dyreste solhatt!! 

Skaff deg bleiekort og handle på kiwi. Kjøp Pampers i stedet for Libero, og få hver fjerde pakke gratis. De liberokodene er bare ett snedig markedstriks for at du skal kjøpe 100 pakker av dem i stedet for tre fire før du innser at bleiene ikke er verdt det. 

følg med på kjøp og salg grupper på fb for klær og utstyr. Smokker kan du kjøpe på Ebay for 10,- stk

Kjøp en brukt pakkeløsning med Tøybleier. Mange selger slike på fb. Renovasjonene gir deg rundt 1000,- hvis du kjøper tøybleier i dispansasjon. Da sparer du pengeboka di og miljø. Kjøp menskopp i stedet for bind og tamponger og kjøp vaskbare ammeinnlegg. Da sparer du enda mer. Selg alt kidden din har vokst utav og kjøp nye ting på salg eller brukt. 

Og viktigst av alt: slutt å synes synd på deg selv. Greit at du bare er 21 år, men såpass vet du av verden innen nå at du er en av de heldigste her på jorda. Selv om ikke du har råd til å kjøpe Libero Touch bleier.... 

Datteren min bruker ikke smokk. Jeg skrev et poeng om at slik blir dyrt i lengden, fordi folk klager på mødre som gjerne vil ha gratis ting. Jeg tigger ikke etter solhatt, men en sommerdress. De er kjempe dyre pga uv beskyttelse. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Terskelen er jaggu ikke høy for hva som er frekt. Isåfall er jo TS også frekk. Hun ber om poenger til gratisprodukter? Det er tross alt andre som har kjøpt disse bleiene og ikke henne? 7 koder tilsvarer jo bleier for 400-450,- og TS vil ha enda flere poeng for enda flere bleiepakker. 

Hvis ikke det er frekt eller smålig så er det ikke frekt at noen høflig spør om det kan regne litt på dem også. KG trenger ikke 8 tråder med tigging om bleiepoenger. 

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag din egen tråd du, så kan du tigge til deg dine egne bleiekoder.

Gi bleiekodene dine til TS du og legg den død. 

Pust med magen. Det var på ingen måte ment å være jævelig mot TS. Ingen grunn til å bli grinete.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Visdomstannaverker skrev:

Datteren min bruker ikke smokk. Jeg skrev et poeng om at slik blir dyrt i lengden, fordi folk klager på mødre som gjerne vil ha gratis ting. Jeg tigger ikke etter solhatt, men en sommerdress. De er kjempe dyre pga uv beskyttelse. 

Soldrakt koster 299,- på Kappahl ☺️ Og de er finere enn den i poengshoppen også. bare ett vennlig tips.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Soldrakt koster 299,- på Kappahl ☺️ Og de er finere enn den i poengshoppen også. bare ett vennlig tips.

Når man er alenemor så prioriterer man annerledes hvis man kan, og da er det bedre med den soldrakten man får gratis enn å bruke 300 kr på en lik en på KappAhl. De gjør samme nytte.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Visdomstannaverker said:

Håper du får nok poeng til sommerdressen, bare at det er sagt. :) 

kan ikke hjelpe med koder, vi kjøper ikke bleier, og kjøpte ikke libero før, de er jo dyre. Og uvdrakter til barna kjøpte jeg på Fretex til begge barna i fjor. Forresten, så UV beskyttelse er noe gimmik sånn som de fremstiller det. Vanlig klær, helt vanlige bomulltskjorter, vil gi tilstrekkelig UV beskyttelse og det vet du jo selv hvis du tenker deg om, man blir ikke solbrent under tskjorter. Men skjønner at du vil sikker ha en slags badedrakt/heldrakt, fordi den tørker fortere, og Det er sånn jeg kjøpte på Fretex. :) Tror de var 29 kr pr stykk.. 

Anonymkode: 67fb1...348

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 29.5.2019 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Du som stjal kodene, SKAM DEG! Litt av en mor

Anonymkode: aee35...1b1

Kodene er for alle

Anonymkode: 8a9d7...44b

• Liker 4
Skrevet

Til dere som sier at libero bleiene er dyre og koster 450 osv. Hvis du kjøper en og en pakke er det dyrt ja, da vil det koste 364 kr her jeg bor for 7 pakker. Det er ofte at pampers ikke er et valg, da mange barn får bleie utslett av den (min er en av dem). Så når jeg bodde nær kiwi, kjøpte jeg ofte value pack til 99 kr som da er 4 libero pakker. Ca 25 kr pr pakke. Kjøper man pampers til 45 kr pr blir det 180 kr for 4 pakker. Da blir det altså billigere med libero. Libero er de beste bleiene jeg har kjøpt til datteren min, og jeg tror vi har vært gjennom alle. De billigste bleiene som jeg kjøper nå, her jeg bor, vil koste 160 for 4 pk, om jeg husker prisen på dem riktig.. Jeg hadde ikke kjøpt libero tidligere om jeg ikke hadde fått de billigst. Så det blir feil å anklage folk over nettet for å kjøpe de "dyreste" bleiene og samtidig ha dårlig råd, kun for å få poeng😊 de poengene følger med gratis, så det var selvsagt en bonus med på kjøpet, men ikke derfor jeg kjøpte de. hilsen ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herrejesus... 

Anonymkode: fe449...822

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ingenting som er så kvalmt som «velmente» tips og råd når ingen har bedt om det, eller meningen din forøvrig.

Anonymkode: 414dc...077

• Liker 5
Skrevet

Har sendt 1 kode. 

Har et par bleiepakker til, sender når jeg åpner. 🙂

kommer aldri til å bruke de kodene, så er bedre at noen andre får de enn at de havner i søpla. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

... Er denne tråden seriøs? 

Anonymkode: 23f0e...c56

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...