Gå til innhold

Kvinner: Hva tenker dere om menn som suger pikk av og til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kun kvinner kan svare

Synes det er spennende å møte andre for suging av og til, skjer ikke mange ganger i året. Men kanskje 3-4 ganger, liker spenningen. Å se en annen stiv pikk, suge den til spruten står.

Anonymkode: c69f1...b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sålenge begge er med på det frivillig så have fun :)  Samma for meg om noen er hetro, bifil, homo eller annet, sålenge det ikke skader eller påvirker andre negativt. Med mindre noen er bifil eller lespiske, jeg blir singel og vi hit it of. Da bryr jeg meg mer 😁

Skrevet

Hadde ikke klart å ha følelser for min mann om han hadde kukksuging som hobby 🤢

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at de er homo.

Anonymkode: 58f45...193

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Prøver18 skrev:

Hadde ikke klart å ha følelser for min mann om han hadde kukksuging som hobby 🤢

Du vet jo aldri om han har gjort det... 🙂 Nok av gifte/i forhold som møtes i skjul!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at de er homo eller bifile. Ikke noe galt i det. Hadde imidlertid ikke ønsket å være sammen med en mann som gjorde det (at han har gjort det i fortida er greit), vil ha en trofast mann.

Anonymkode: 64ef5...37a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om det tenker jeg at det er helt OK for meg at noen menn er homofile. 

Om du spør om vi tenner på homo sex er svaret mitt negativt, har vanskelig for å tro andre heterofile kvinner tenner på hva homofile menn gjør under sexualakten. 

Om du er ute etter svar knyttet til en hypotetisk sak, hva jeg hadde tenkt om det var min mann dette gjaldt, så hadde det ikke vært aktuelt å fortsette forholdet om han var utro med andre menn. Det hadde vært temmelig uaktuelt å fortsette forholdet om han bare fantaserte om menn også. 

Anonymkode: 8af60...bd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg får se på så er det helt greit 😄

Anonymkode: 25059...59d

• Liker 3
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet jo aldri om han har gjort det... 🙂 Nok av gifte/i forhold som møtes i skjul!

Jeg VET at han ikke har gjort det 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at de er homo eller bifile. Ikke noe galt i det. Hadde imidlertid ikke ønsket å være sammen med en mann som gjorde det (at han har gjort det i fortida er greit), vil ha en trofast mann.

Anonymkode: 64ef5...37a

Er vel bedre at mannen suger kuk enn at han ligger med andre jenter?😂 Men ja trofasthet er viktig 

Anonymkode: c5ae3...ce5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap er en dealbreaker her uansett kjønn.

Anonymkode: 4adac...6a7

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet

Min egen kjæreste : Ikke ok. Ønsker ikke å være sammen med noen som har samme "interesser" som meg. 

Hvem som helst andre : kunne overhodet ikke brydd meg mindre. 

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei av trangsynte mennesker. Bifile finnes folkens. Hvis en mann liker begge kjønn så blir han stemplet som homo, hvis en kvinne liker begge kjønn blir hun stemplet som hetero som eksperimenterer. Fatter ikke at det er så vanskelig å skjønne at man kan like begge kjønn og at det kalles bifil.

Anonymkode: 978a5...55a

• Liker 5
Skrevet

Bryr meg ikke om hva andre driver på med, men jeg ville nok ikke datet en som sa han pleide å suge tilfeldige pikker i ny og ne. Det blir litt turn off for meg, samtidig kan jeg jo ikke tilby han en pikk, noe som gjør at jeg hadde vært bekymret for at han savnet det og var utro. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, pessimistisk skrev:

Bryr meg ikke om hva andre driver på med, men jeg ville nok ikke datet en som sa han pleide å suge tilfeldige pikker i ny og ne. Det blir litt turn off for meg, samtidig kan jeg jo ikke tilby han en pikk, noe som gjør at jeg hadde vært bekymret for at han savnet det og var utro. 

Ser den. 

Anonymkode: c5ae3...ce5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...