Gjest Mannen Skrevet 29. april 2005 #21 Skrevet 29. april 2005 Det er stor forskjell på å ikke være intrisert å gå å annmelde det.... De fleste hadde nok tenkt som så "jajja... dette var litt rart.. men men".. og ikke brydd seg mer om det. Jeg spør meg selv i så fall hvorfor ikke også kvinner skal si det samme om de blir pult i søvne mot sin vilje - "jaja, dette var litt rart." og ikke bry seg mer om det. Jeg husker en episode fra russetiden hvor det var en mannlig russ som hadde sovnet/var dritings. Husker da at det var 2 av de jentene som var tilstede i bussen som dro ned drakten hans og onanerte han. Dette til forlystning og høye tilrop fra alle andre som var tilstede på bussen. I ettertid har jeg tenkt på om det samme hadde vært "greit" om det hadde vært en kvinne som ble befølt og avkledd mens hun var bevisstløs.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #22 Skrevet 29. april 2005 Det er stor forskjell på å ikke være intrisert å gå å annmelde det.... De fleste hadde nok tenkt som så "jajja... dette var litt rart.. men men".. og ikke brydd seg mer om det. Skal du gifte deg snart, I? Venter du barn? I så fall, er det vanlig for deg å pule mye rundt mens dama di sitter hjemme?
Gjest Cerise Skrevet 29. april 2005 #23 Skrevet 29. april 2005 Det er stor forskjell på å ikke være intrisert å gå å annmelde det.... De fleste hadde nok tenkt som så "jajja... dette var litt rart.. men men".. og ikke brydd seg mer om det. blir så provosert når jeg leser innleggene dine i denne tråden, Icy, at jeg ikke orker å svare deg en gang!!!!!!!!!! *fres*
Icy Skrevet 29. april 2005 Forfatter #24 Skrevet 29. april 2005 blir så provosert når jeg leser innleggene dine i denne tråden, Icy, at jeg ikke orker å svare deg en gang!!!!!!!!!! *fres* Hehe
Icy Skrevet 29. april 2005 Forfatter #25 Skrevet 29. april 2005 Jeg spør meg selv i så fall hvorfor ikke også kvinner skal si det samme om de blir pult i søvne mot sin vilje - "jaja, dette var litt rart." og ikke bry seg mer om det. Jeg husker en episode fra russetiden hvor det var en mannlig russ som hadde sovnet/var dritings. Husker da at det var 2 av de jentene som var tilstede i bussen som dro ned drakten hans og onanerte han. Dette til forlystning og høye tilrop fra alle andre som var tilstede på bussen. I ettertid har jeg tenkt på om det samme hadde vært "greit" om det hadde vært en kvinne som ble befølt og avkledd mens hun var bevisstløs. Hehe tror ikke dette er det værste russen har gjort gitt.....
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #26 Skrevet 29. april 2005 Overgrep er vel ikke "lettere" eller mer "uskyldig" bare fordi det er en mann som blir utsatt for det? Synes det er knalltøft av ham å anmelde dette og stå løpet ut også i en rettsak. Straffen kvinnen fikk var vel fortjent!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #27 Skrevet 29. april 2005 Det er stor forskjell på å ikke være interessert De fleste kvinner anmelder ikke heller. Og det er neppe fordi de syntes det er "jajja... dette var litt rart... men men".
Icy Skrevet 30. april 2005 Forfatter #28 Skrevet 30. april 2005 Nå vil nå jeg tørre å påstå at det er forskjell på om en jente blir voldtatt eller om en mann blir voldtatt så man kan ikke sammenligne dette! 8)
Tigerlily Skrevet 30. april 2005 #29 Skrevet 30. april 2005 En mann kan vel bli voldtatt? Mener du at det er forskjell på å bli krenket gjennom en blow job og å få (unnskyld for dette) stappet en gjenstand opp i endetarmen? Det er en fysisk forskjell, ja, men jeg tror nok at det psykiske er det samme. Følelsen av å ha blitt utnyttet mot sin vilje er den samme skulle jeg tro. For en jente kan det være like ubehagelig å bli tafset på puppene/rompa som å bli penetrert mot sin vilje. Det er ikke alltid bare det fysiske som skjer som definerer en voldtekt, det er minst like mye det psykiske.
Gjest Coolaid Skrevet 30. april 2005 #30 Skrevet 30. april 2005 Ja, det tror jeg også. For alle menn er like. Og jeg ville gjerne blitt voldtatt jeg - om han bare var kjekk.Det tror jeg faktisk ikke noe på.... Dersom noen brutalt hadde voldtatt deg hadde du ikke akkurat likt det. Voldtektsfantasier stemmer som regel lite med de følelsene du hadde slitt med etterpå. Og dersom du ville, så er det jo selvfølgelig ikke voldtekt. Lett å se hvor enkle enkelte av dere er i tankene. Bare noen beføler en kvinne er det et forferdlig overgrep (selvfølgelig) men vi gutta liker selvfølgelig alt som har med sånt å gjøre? Voldtekt er ikke det samme som sex, det er et overgrep.... Skjerpings da!
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #31 Skrevet 30. april 2005 Nå vil nå jeg tørre å påstå at det er forskjell på om en jente blir voldtatt eller om en mann blir voldtatt så man kan ikke sammenligne dette! 8) Hva er forskjellen? En voldtekt er en voldtekt uansett og skal straffes deretter!!!
aline Skrevet 30. april 2005 #32 Skrevet 30. april 2005 Hva er forskjellen? En voldtekt er en voldtekt uansett og skal straffes deretter!!! dette lurer jeg også på, hva er forskjellen på å ha seksuell omgang med en mann som ikke ønsker det og en kvinne som ikke ønsker det? en kvinne som blir fiklet med mens hun er ute av stand til å si nei, som f.eks sover, som i denne mannens tilfelle, så hadde det vært voldtekt. kan du forklare hvorfor det ikke er det om det samme skjer en mann? selv når denne mannen selv sier at han føler seg krenket og utnyttet mot sin vilje?
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #33 Skrevet 30. april 2005 Jeg tror ikke det er like ille for en mann å bli voldtatt som det er for kvinner å bli det. Jeg tror årsaken er biologisk/genetisk. For en mann er det om å gjøre å pule mest mulig for å spre genene sine, for ei kvinne er det om å gjøre å finne den sterkeste mannen og bare pule med han. Dette blir litt sosio-biologisk, men slik tror jeg at det er.
aline Skrevet 30. april 2005 #34 Skrevet 30. april 2005 så du mener helt ærlig at en mann alltid har litt lyst, uansett hvilken livsstiuasjon personen er i? at en mann aldri vil føle seg voldtatt fordi alle menn alltid eeegentlig vil litt? jeg tror seriøst ikke det er slik lenger. meneskene er fremdeles i utvikling, menn gjør vel også det? eller er det bare kvinnen som fortsetter å utvikle seg, og mannen forblir bak der i steinalderstadiet ett sted?
Gjest Starya Skrevet 30. april 2005 #35 Skrevet 30. april 2005 Det tror jeg faktisk ikke noe på.... Dersom noen brutalt hadde voldtatt deg hadde du ikke akkurat likt det. Psst. Tusenfryd var ironisk her. Lett å se hvor enkle enkelte av dere er i tankene. Bare noen beføler en kvinne er det et forferdlig overgrep (selvfølgelig) men vi gutta liker selvfølgelig alt som har med sånt å gjøre? Voldtekt er ikke det samme som sex, det er et overgrep.... Skjerpings da!Fullstendig enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå