Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

En av mine ekser opplevde også noe slikt(av ei fleskete sliten flerbarnsmor i førtiåra), og jeg tror ikke han hadde noe imot det...Flere kvinner skulle nok vært anmeldt!

Skrevet

Voldtekt og overgrep er like jævlig - enten det er begått av menn eller kvinner.

Skrevet

Enig med Usikker - klart overgrep er jævlig - uansett.

Og det å si at "menn ikke har noe mot slikt" - det er like ignorant og flåsete som å si at alle jenter mener ja når de sier nei og at jenter i miniskjørt "ber om det".

Ærlig talt - mener dere virkelig at dette ikke skulle vært anmeldt og om dama ser fin ut eller ikke har noe med saken å gjøre?

Det betyr at kjekke menn bare kan forsyne seg også det da?

Skrevet

Jeg er selvfølgelig enig med Usikker og Tusenfryd!

Utseende på overgriper har da ingen formildende omstendigheter rundt seg, eller? En forbrytelse er en forbrytelse, uansett.

Ellers ville det jo ha vært det samme som å si at "det var helt greit at drapet skjedde, for mordereren var så pen"...

Skrevet

Og det å si at "menn ikke har noe mot slikt" - det er like ignorant og flåsete som å si at alle jenter mener ja når de sier nei og at jenter i miniskjørt "ber om det".

Ærlig talt - mener dere virkelig at dette ikke skulle vært anmeldt og om dama ser fin ut eller ikke har noe med saken å gjøre?

:klappe:

Gjest Cerise
Skrevet

bra sagt!! Skjønner godt at mannen her føler seg antastet, herlighet..

Skrevet

Helt enig! Et overgrep er et overgrep!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Men jeg skulle ikke forundre meg om en mann ville ha reagert mer positivt om det var noe vakkert som holdt på...

Skrevet

Ja, det tror jeg også. For alle menn er like.

Og jeg ville gjerne blitt voldtatt jeg - om han bare var kjekk.

Skrevet

en mann som skal gifte seg og bli pappa, når han er på fest, vil han alltid ha lyst på alt han ser av kvinnfolk?

er det det du mener Icy? Han vil aldri takke nei eller ikke ha lyst?

alle menn har lyst på alle kvinnfolk uansett i hvilken situasjon mannen er i? så lenge dama ikke er feit og stygg?

høres ut som en bittelitt snever oppfatning av kjønnet eller?

Skrevet

selvsagt tusenfryd, vi liker det jo egentlig!

bare han ikke er feit og kvapsete, ser han litt hot ut i tillegg, så ber vi jo egentlig bare om det fordi han er så deilig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Herregud da, det er vel nettopp det som er poenget; menn er ikke like. Noen ville sikkert syntes det hadde vært noe å skryte av også. Mens andre selvsagt ville reagert annerledes. Det er jo dere som setter alle menn i samme bås!

Gjest Anonymous
Skrevet

Herregud da, det er vel nettopp det som er poenget; menn er ikke like. Noen ville sikkert syntes det hadde vært noe å skryte av også. Mens andre selvsagt ville reagert annerledes. Det er jo dere som setter alle menn i samme bås!

Skrevet

Hovedinnlegget:

Trodde ikke at menn hadde noe imot slikt... Vel så sant denne kvinnen så heeeeeeelt jævlig ut da...

http://www.ba.no/nyheter/krim/article1562058.ece

sikter vel ikke akkurat til at alle er menn reagerer forskjellig, gjør det vel gjest?

det er jo det vi reagerer på!

og... har du hørt om ironi?

om ikke, så er innlegget til tusenfryd der, akkurat det.

Gjest gjesta
Skrevet

Hvorfor skulle ikke menn ha noe imot å bli voldtatt??... :roll: De er ikke interessert i å hoppe på alt som beveger seg.. :ler: Kanskje noen.. :wink:

Skrevet
Trodde ikke at menn hadde noe imot slikt... Vel så sant denne kvinnen så heeeeeeelt jævlig ut da...

http://www.ba.no/nyheter/krim/article1562058.ece

Dette beviser jo hvilke holdninger om menn som er ganske godt befestet (noe usikre menn selv er med på å spre). Jeg vil ikke hetse deg Icy men bare påpeke at du har en feil holdning ovenfor menn.

Jeg hadde blitt svært forbannet hvis jeg hadde blitt utsatt for noe slikt. Det som ER forskjellen på menn og kvinner her er at menn ikke føler seg like maktesløs slik mange kvinner ville ha følt det, fordi menn stort sett er fysisk overlegne. Allikevel så er følelsen av fornedrighet og invasjon like sterk. Endel av psyken som omhandler seksualitet blir skadet når det gjelder en slik påtrengelse. Dette ville jeg tro gir et like strekt utslag hos denne mannen. kanskje mer siden holdningene er som de er og da føler han kanskje mer skyld i det selv?[spekulasjon].

Uansett så var det veldig bra utfallet ble som det ble. så kanskje fler ser de faktiske forhold.

Skrevet
Hvorfor skulle ikke menn ha noe imot å bli voldtatt??... :roll:  De er ikke interessert i å hoppe på alt som beveger seg..   :ler:   Kanskje noen..  :wink:

Det er stor forskjell på å ikke være intrisert å gå å annmelde det.... De fleste hadde nok tenkt som så "jajja... dette var litt rart.. men men".. og ikke brydd seg mer om det.

Skrevet

Det er stor forskjell på å ikke være intrisert å gå å annmelde det.... De fleste hadde nok tenkt som så "jajja... dette var litt rart.. men men".. og ikke brydd seg mer om det.

Uansett syns denne mannen at det var et overgrep. Han skulle gifte seg og bli pappa. Det var venner av ham som sto for overgrepet. Det kan godt hende han syntes det var fysisk behagelig, men det gjør det ikke riktig allikevel. Kroppen kan reagere på en helt annen måte enn psyken.

Noen menn er nok så sexfiksert at de kunne tenke seg å hoppe på nesten hva som helst som beveger seg på to bein... Akkurat som noen kvinner. Men så lenge denne mannen syns det var et overgrep, er det viktig å ta det på alvor. Kanskje det blir lettere for neste mann å gå til anmeldelse? For dette er definitivt noe som skjer langt oftere enn vi får høre om!!!

Skrevet

dersom du virkelig mener at de fleste menn ville syntes det var helt greit å bli voldtatt, så er det rare menn du kjenner.... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...