Gjest Skittlejente Skrevet 28. april 2005 #1 Del Skrevet 28. april 2005 Hei! Har lyst til aa utdanne meg innenfor markedskommunikasjon, MEN saa er dte store sporsmaalet: Hva slags jobber kan man faa da? Jeg har skjont hva jeg larer og oppnaar med studiet, men er dte noen som kan hjelpe meg med hva slags titler jeg kan faa, eller hvilke firmaer eller hva en som har utdannet seg innenfor markedskommunikasjon gjor? Evig takknemlig for svar! xx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #2 Del Skrevet 28. april 2005 Man kan jobbe i reklamebyrå, markedskoordinator, markedskonsulent osv. Masse spennende jobber som er veldig vanskelig å få. De fleste med denne utdannelsen begynner som selgere av noe slag og så evt. jobber seg oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #3 Del Skrevet 28. april 2005 Takk for svar, naa veit jeg hvertfall litt mer:) xx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #4 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har Bachelor i Markedskommunikasjon på BI. Jeg fikk jobb som markedskonsulent i en bank rett etter studiet. Å få jobb i et reklamebyrå, mediebyrå, informasjonsbyrå eller et grafisk byrå, kan være vanskeligere. Her får somregel bare de med erfaring jobb. Men de fleste bedrifter har en markedsavdeling, så da har du en drøss av jobber å søke på. Som markedssjef kreves det selvsagt noen års erfaring, men å få jobb i en markedsavdeling som konsulent, koordinator, selger, rådgiver o.l. er det stor mulighet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå