AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1 Skrevet 29. mai 2019 Jeg ønsker å bli coach / samtale terapeut. Er en jungel der ute av utdannelser og kursing. Hvor bør jeg begynne? Jeg en voksen kvinne som har utdannelse innen økonomi og administrasjon. Men har hatt mine opp og nedturer. Mistet jobb, mobbing på arbeidsplass, utbrenthet, hatt mye angst, lav selvtillit. Nå er jeg 95% frisk og har mye overskudd og kunne ha tenkt meg å hjulpet andre. Trenger noen råd på hvor jeg bør begynne. Kan jeg ta i mot klienter uten å ha utdannelse? Bli registrert som samtale terapeut. Hva skal til? Anonymkode: 61473...5f6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #2 Skrevet 29. mai 2019 Dropp det. Eller ta en utdannelse innen det. Psykolog, sosionom med videreutdanning, sykepleier eller vernepleier med videreutdanning. Anonymkode: ec84c...85c
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Skrevet 29. mai 2019 Det er så utrolig mange i akkurat samme situasjon som deg som vil det samme (og som har gjort det før deg). Å leve av dette krever masse innsalg- og markedet er så mettet. Er enig med personen over her som anbefaler utdannelse innen en profesjon. Anonymkode: 13e0f...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå