Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet ei melding til et nytt bekjentskap men får ikke svar. 

Vet hun sliter med angst og depresjon og lurer på om det spiller inn. 

Vet også hun er dårlig å svare på meldinger. 

For meg er det helt unormalt å ikke svare og skjønner lite. 

Noen som har det sånn og kan fortelle hvorfor dere ikke svarer. Meldingen er heller ikke lest. 

Anonymkode: f4285...ed9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noe viktig som du trenger svar på raskt, ring heller enn å tekste. Hvis du sender melding bare for å si hei, tenker jeg at du ikke bør vente svar når du vet at hun sliter for tiden. Vær raus. Godta at folk er forskjellige og sliter med forskjellige ting. 

Anonymkode: 99617...361

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet hun er dårlig på å svare, og du likevel sender melding? Da må du senke forventningene dine. Alle kan ikke oppføre seg som deg - du er ikke fasiten. 

Anonymkode: b22fe...588

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er noe viktig som du trenger svar på raskt, ring heller enn å tekste. Hvis du sender melding bare for å si hei, tenker jeg at du ikke bør vente svar når du vet at hun sliter for tiden. Vær raus. Godta at folk er forskjellige og sliter med forskjellige ting. 

Anonymkode: 99617...361

Vet ikke om hun er nedfor nå, bare vet hun er det i perioder. 

Sånn sett ikke så viktig, bare rart at meldingen ikke blir åpnet en gang. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får man ikke svar ... nei godt spørsmål.

Jeg har selv vært på date med en fyr, 2 dater. Ting ble hett. Men helt døtt nermest mellom datene.

Skrev sammen hver dag frem til første date.

Mellom date 1 og 2 var det pur «når skal vi møtes» kontakt, men første melding dukket ikke opp før 1-2 dager etter daten.

2 date gikk og veldig fint. Veldig het. Og så... et par små «når skal vi møtes» meldinger igjen, flere dager mellom. Nå på lørdag var den 1 uke siden siste kontakt, så jeg tolka det og hele hot/cold situasjonen som at ting bare har fada ut i ingenting. Har skrudd av varsling på tinder, for er lei av daglig å få opp «du har likes» meldinger.

Så hvorfor svarer hun her ikke; nei jeg aner ikke hvorfor folk plutselig ikke tar kontakt lengre 😕 

Anonymkode: 1d7b0...b35

Skrevet

Er det lenge siden du skrev meldingen?

Jeg vet om deprimerte som ligger i sengen veldig mye, og verken ser eller svarer på sms nesten i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Tar sjelden mer enn et døgn å få svar fra meg. Men det kan fint ta ett døgn. 

Anonymkode: 7bef9...54a

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, exictence skrev:

Er det lenge siden du skrev meldingen?

Jeg vet om deprimerte som ligger i sengen veldig mye, og verken ser eller svarer på sms nesten i det hele tatt.

Flere dager siden. 

Ts

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Om hun ikke har åpnet mld, så vet hun jo ikke at du har skrevet...? Du må ringe henne da vel :)

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har du prøvd å ringe ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...