Gå til innhold

Dere som har korte ben og former

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kler dere bena for å skape illusjon av at de ikke er så korte? Føler skinny jeansen fremhever at jeg har brede hofter og korte ben. High waist gir stygg og lang rumpe+ viser sidefettet. 

Anonymkode: d4912...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker skinny jeans, syns ikke beina ser rare ut i dem. Nå vet jeg ikke om du mener former (normalvektig med ekstra fett på hofter, lår, rumpe og pupper) eller om du mener "former" som i overvekt. Jeg er selv i førstnevnte kategori, og foretrekker som sagt skinny jeans, jeg ser best ut i det. Det som er viktig er å kjøpe riktig benlengde. Kan du av en eller annen grunn få riktig benlengde på buksa, så klipper du den selv. Riktig benlengde gjør mye for bena. Mye stoff til overs på ankelen er både lite fint i seg selv, og gjør så beina ser kortere og mer klumpete ut.

Anonymkode: 7c5ae...08f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker skinny jeans, syns ikke beina ser rare ut i dem. Nå vet jeg ikke om du mener former (normalvektig med ekstra fett på hofter, lår, rumpe og pupper) eller om du mener "former" som i overvekt. Jeg er selv i førstnevnte kategori, og foretrekker som sagt skinny jeans, jeg ser best ut i det. Det som er viktig er å kjøpe riktig benlengde. Kan du av en eller annen grunn få riktig benlengde på buksa, så klipper du den selv. Riktig benlengde gjør mye for bena. Mye stoff til overs på ankelen er både lite fint i seg selv, og gjør så beina ser kortere og mer klumpete ut.

Anonymkode: 7c5ae...08f

Jeg er så vidt 158 cm høy. Føler at skinny jeansen fremhever den korte underkroppen min. Kanskje boyfriend jeans ville balansert litt mer. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så vidt 158 cm høy. Føler at skinny jeansen fremhever den korte underkroppen min. Kanskje boyfriend jeans ville balansert litt mer. 

Eller bukser med rette bein.

AnonymBruker
Skrevet

Bootcut eller rette bein og sko med litt hæl er det som funker best for meg. 
Savner den tiden hvor det var bedre utvalg på bootcut... 

Er også veldig glad i boyfriend-bukser, men dem vil ofte få beina til å se enda kortere ut! 

Anonymkode: 7c801...684

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bootcut som dekker ca 2/3 av hælen på skoen synes jeg er lekkert, og får beina til å se lengre ut. Bootcut med sneakers, i ekte 90-tallsstil der man går og tråkker den fillete, har derimot motsatt effekt. 

Hvis man har kjole/skjørt, så ser også bena lengre ut hvis sko og strømper er samme farge. 

Endret av kanelsnurr
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker rette eller bootcut jeans. Skinny ser ikke bra ut, og jeg har feil fasong på bakenden til at highwaist-bukser. Jeg håper skinny-trenden snart dabber av, for det er så lite annet utvalg for tiden.

Anonymkode: 5abb3...d72

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Honey Dew said:

Eller bukser med rette bein.

straight legs, eller slim fit passer best her også! og alltid fremheve midjen for å ikke se boks'ete ut.

Anonymkode: 4cb50...c20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker slimfit.

Anonymkode: 6e16a...406

AnonymBruker
Skrevet

Bruk bukser med rette ben, og viktigst er det at de er lange nok. Dagens mote der buksene skal stoppe over ankelen ser idiotisk ut på alle, og særlig på dere som er litt lave. Bruk bukser som går opp til din naturlige midje, ikke bruk slike hoftebukser som var inn på begynnelsen av 2000-tallet. 

Anonymkode: 34052...379

• Liker 1
Skrevet

Jeg trives godt med mine korte ben, men sliter med å finne bukser  som passer bra. Skinny jeans er ikke noe for meg, mest fordi jeg ikke har tynne legger, men mer muskuløse. Jeg fant en gang en bukse på Carlings som satt helt fantastisk på. Og det er heldigvis endel bukser som er merket petit. Likevel, lett er det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...