AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #21 Skrevet 29. mai 2019 Han har vel mye å tære på Det jeg personlig hadde gjort var å legge til frukt og grønnsaker i vommen slik at det ble mere "vomfyll" og mindre kalorier, f.ex. slik: http://www.dyrealternativen.com/42518673 Anonymkode: 6b0d6...937 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #22 Skrevet 31. mai 2019 Min hund spiste ikke på en uke. Det var fordi min mor hadde fôret han med hjemmelaget oksestek med poteter og saus. Han fnøs av tørrforet i dagene som kom og drakk kun vann og tigget ved middagsbordet. Til slutt spiste han maten sin. Anonymkode: d6fde...233
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #23 Skrevet 31. mai 2019 Jeg ville ikke slanket et kjæledyr uten å gjøre det i samråd med veterinær. Det koster kanskje mer, men det er godt å ha fagkunnskap i ryggen. Så mitt råd er å ta det med veterinæren Anonymkode: c0fe3...68f 1
Gjest MyzTeri Skrevet 31. mai 2019 #24 Skrevet 31. mai 2019 Tørrfor er ikke noe særlig så tror du må være litt mer oppfinnsom. Jeg forer kun rå, okei da, ispedd vom av og til - tror ikke mine ville rørt tørrfor,
Erin84 Skrevet 2. juni 2019 #25 Skrevet 2. juni 2019 På 31.5.2019 den 14.43, MyzTeri skrev: Tørrfor er ikke noe særlig så tror du må være litt mer oppfinnsom. Jeg forer kun rå, okei da, ispedd vom av og til - tror ikke mine ville rørt tørrfor, Orijen og Acana er gode tørrfôr, laget på ferske råvarer og er tilpasset hundens fordøyelse. Er ikke alle som har tid og kunnskap til råfôring, og da er disse to merkene utmerkede alternativer! Vesla mi har sensitiv mage og tåler ikke vom, da ble det Orijen. Men jeg er enig med deg i at vanlig tørrfôr ikke er noe særlig, det er ofte fullt av karbohydrater og laget av pulver.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå