AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1 Del Skrevet 29. mai 2019 Føler meg fast i dette mønsteret. Får høre jeg er snill, pen, et kupp osv. Flere viser interesse innimellom. Likevel, begynner jeg å like noen blir det ikke forhold av det. Ulike grunner. Vært avstand, ikke følelser, trekker seg unna før vi har blitt kjent. Noen som har vært her og kommet seg ut av dette? Blir helt ulykkelig. Anonymkode: fdd34...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #2 Del Skrevet 29. mai 2019 Nå kommer garantert noen og skriver "du sikter for høyt". Skulle ønske jeg kunne tjene penger hver gang jeg vedddet på det, for da hadde jeg vært rik. Jeg har det likt, men de liker meg. Enten tar ingen steget, enten er det avstnad, religiøse forskjeller, tilknytningsproblemer osv. Anonymkode: a2673...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Del Skrevet 29. mai 2019 Dårlig personlighet, ikke koneemne. Lista er lang hvis dere aldri klarer å få den du er interessert I til å falle for deg. Ikke rocket science akkurat. Anonymkode: 029e7...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Del Skrevet 29. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dårlig personlighet, ikke koneemne. Lista er lang hvis dere aldri klarer å få den du er interessert I til å falle for deg. Ikke rocket science akkurat. Anonymkode: 029e7...7dc HVA er et koneemne? Anonymkode: a2673...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frubaluba Skrevet 29. mai 2019 #5 Del Skrevet 29. mai 2019 56 minutter siden, AnonymBruker said: Dårlig personlighet, ikke koneemne. Lista er lang hvis dere aldri klarer å få den du er interessert I til å falle for deg. Ikke rocket science akkurat. Anonymkode: 029e7...7dc Og du får alltid den du vil ha og har aldri hatt problemer med å få den du vil ha på kroken? Lucky you da... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #6 Del Skrevet 29. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler meg fast i dette mønsteret. Får høre jeg er snill, pen, et kupp osv. Flere viser interesse innimellom. Likevel, begynner jeg å like noen blir det ikke forhold av det. Ulike grunner. Vært avstand, ikke følelser, trekker seg unna før vi har blitt kjent. Noen som har vært her og kommet seg ut av dette? Blir helt ulykkelig. Anonymkode: fdd34...618 Du har for høye krav. Mange menn er kritiske når det gjelder forhold, for at det skal være verdt det. Skal jeg bli sammen med ei kvinne må magefølelsen være veldig bra og hun må være veldig attraktiv for meg. Anonymkode: e15c3...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #7 Del Skrevet 30. mai 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har for høye krav. Mange menn er kritiske når det gjelder forhold, for at det skal være verdt det. Skal jeg bli sammen med ei kvinne må magefølelsen være veldig bra og hun må være veldig attraktiv for meg. Anonymkode: e15c3...515 Så du har oversikten over krava hennes altså? Anonymkode: 66f63...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #8 Del Skrevet 30. mai 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du har oversikten over krava hennes altså? Anonymkode: 66f63...93f Garantert en slik grå mus av en mann, som ikke gidder å ta vare på seg selv og som ikke evner å ta henne med på eventyr annet enn "se på netflix" sikkert, så legger han skyklden på kvinnen for å ha for høye krav. Det meste er for høye krav av tafatte menn Anonymkode: a2673...011 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #9 Del Skrevet 30. mai 2019 Det er dessverre sånn at de fleste faller for noen de ikke kan få. Dette gjelder både pene og mindre pene.. For utseende er ikke alt, hvis to mennesker skal falle for hverandre, er det mange faktorer som spiller inn. Ikke minst tid og sted i livet. Av 100 du møter/dater passer du kanskje kjempebra bare sammen med 1 av dem.. Og denne ene kan være den første eller nr 98. Det er derfor det er så vanskelig å finne sin soulmate.. Og kanskje nettopp derfor bør man ikke gå videre så raskt når man møter noen man liker, for personen kan etter en tid vise seg å være den rette for deg. Så ts: fortsett å være åpen for nye mennesker. Tro på kjærligheten. Anonymkode: 32f82...59e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #10 Del Skrevet 30. mai 2019 det er prikken over i du mangler. Jeg har vært i setting der jeg ikke fikk kontakt med noen, og fikk heller ikke noen jeg kan si dette er relasjon. Jeg tror det handler om å bevege seg, møte nye kulturer og mennesker. Det kommer jeg til å gjøre, siden det ikke er kone emne til meg her jeg bor eller har møtt på ei som jeg bare elsker. Anonymkode: c3afa...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #11 Del Skrevet 30. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dessverre sånn at de fleste faller for noen de ikke kan få. Dette gjelder både pene og mindre pene.. For utseende er ikke alt, hvis to mennesker skal falle for hverandre, er det mange faktorer som spiller inn. Ikke minst tid og sted i livet. Av 100 du møter/dater passer du kanskje kjempebra bare sammen med 1 av dem.. Og denne ene kan være den første eller nr 98. Det er derfor det er så vanskelig å finne sin soulmate.. Og kanskje nettopp derfor bør man ikke gå videre så raskt når man møter noen man liker, for personen kan etter en tid vise seg å være den rette for deg. Så ts: fortsett å være åpen for nye mennesker. Tro på kjærligheten. Anonymkode: 32f82...59e Jeg synes nå det er mange som har kjæreste hele tiden jeg da.... men det har kanskje litt med hvor "enke" man er. Vi rastløse som aldri finner helt hvor vi hører hjemme er kanskje ikke så heldige i kjærlighetslivet. Andre fucker til forholdet de er i, og blir dumpet til slutt.. kan jo hende jeg fant min, men jeg har arvet min fars gemytt på dette omrdået...når det kommer til følelser stikker jeg bare av og later som ingenting. Anonymkode: a2673...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #12 Del Skrevet 30. mai 2019 17 timer siden, frubaluba skrev: Og du får alltid den du vil ha og har aldri hatt problemer med å få den du vil ha på kroken? Lucky you da... Helt ærlig, av de tre jeg virkelig har sett på som kjæreste- og samboerevner har det klaffet med. Første forholdet på videregående varte til jeg dro i forsvaret. Det andre forholdet varte i drøye ti år. Og det forholdet jeg er i nå har vart i snart femten år.. Er kun disse tre damene som jeg virkelig kunne tenke meg å være kjæresten til. Alle de andre i periodene mellom har vært bruk og kast. Alle tre damene er vidt forskjellige, fra blond med timeglassfigur uten pupper, ei brunette som var litt curvy med kjempepupper, og ei relativ høy med mellomblondt hår. Følger magefølelsen 100%, og hvordan de første samleiene er. Kjennetegn på damene er at de er naturlige, feminine, reflekterte, skolerte, selvsikre.. Damer som er bruk og kast er de som er ikke har de kvaliteter jeg ser etter.. Anonymkode: 029e7...7dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #13 Del Skrevet 30. mai 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Helt ærlig, av de tre jeg virkelig har sett på som kjæreste- og samboerevner har det klaffet med. Første forholdet på videregående varte til jeg dro i forsvaret. Det andre forholdet varte i drøye ti år. Og det forholdet jeg er i nå har vart i snart femten år.. Er kun disse tre damene som jeg virkelig kunne tenke meg å være kjæresten til. Alle de andre i periodene mellom har vært bruk og kast. Alle tre damene er vidt forskjellige, fra blond med timeglassfigur uten pupper, ei brunette som var litt curvy med kjempepupper, og ei relativ høy med mellomblondt hår. Følger magefølelsen 100%, og hvordan de første samleiene er. Kjennetegn på damene er at de er naturlige, feminine, reflekterte, skolerte, selvsikre.. Damer som er bruk og kast er de som er ikke har de kvaliteter jeg ser etter.. Anonymkode: 029e7...7dc Det er helt ok at du ser sånn på det og har dine krav, men å omtalte andre mennesker som et slags søppel du skal bruke og kaste er ufint, jeg ville ikke datet noen som hadde en slik tankegang. Anonymkode: 67448...37c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #14 Del Skrevet 30. mai 2019 Føler akkuratt det samme. Det er kanskje mer spennende med de som man ikke kan få. Anonymkode: 250ab...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #15 Del Skrevet 30. mai 2019 Jeg har gått igjennom samme greiene. Og dette varte i over 20 år. Jeg falt for mange, de falt aldri for meg. Jeg trodde jeg var for stygg, at jeg siktet for høyt, at jeg hadde «prinsessesyndromet». I dag kan jeg snart feire ettårsdag med kjæresten min. Jeg synes han er verdens vakreste mann. Jeg trodde aldri jeg hadde en sjangs, men så viste det seg at følelsene var gjensidige. For første gang på to tiår. Du må bare fortsette å gå etter det du vil ha. Snakker av egen erfaring når jeg sier at med stor sannsynlighet vil det klaffe for deg også en dag. Hvorfor fire på kravene? Anonymkode: bc95e...57f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #16 Del Skrevet 31. mai 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har gått igjennom samme greiene. Og dette varte i over 20 år. Jeg falt for mange, de falt aldri for meg. Jeg trodde jeg var for stygg, at jeg siktet for høyt, at jeg hadde «prinsessesyndromet». I dag kan jeg snart feire ettårsdag med kjæresten min. Jeg synes han er verdens vakreste mann. Jeg trodde aldri jeg hadde en sjangs, men så viste det seg at følelsene var gjensidige. For første gang på to tiår. Du må bare fortsette å gå etter det du vil ha. Snakker av egen erfaring når jeg sier at med stor sannsynlighet vil det klaffe for deg også en dag. Hvorfor fire på kravene? Anonymkode: bc95e...57f Så du brukte 20 år på å kapre en som er veldig attraktiv... Var det verdt det, og hvor lenge tror du det varer? Anonymkode: 592b7...441 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #17 Del Skrevet 31. mai 2019 Vet noen i det hele tatt hvor lenge noe vil vare? Det er jo ingen som går inn i et forhold som vet utgangsdatoen på forholdet. Hadde vi gjort det, hadde det kanskje ikke vært særlig motiverende å gå inn i det forholdet i det hele tatt. JA, det var verdt det. Det var 20 vonde år og for noen hadde det kanskje vært mere verdt å fire på kravene, og bli sammen med en mann man egentlig ikke ville ha. Og leve i vissheten om at man gir avkall på den stormende nyforelskelsen man bare kan ha med noen man voldsomt betatt av, bare for å føle at man ihvertfall blir sett og elsket litt. Jeg kunne ikke fire på kravene, fordi jeg ikke orket tanken på å leve med noen jeg ikke ville ha. Har aldri vært i stand til å mane frem en forelskelse. Og ja, det var 20 vonde år, men nå har jeg da opplevd stormende forelskelse og et forhold som har vart i snart ett år. Jeg har aldri følt meg så elsket. Jeg kan nesten ikke tro det er sant. Men det er sant nå. I dag er det sant. Og det å få oppleve dette gjør nesten all smerte verdt det. Men nå snakker jeg jo bare for meg selv, selvsagt. Anonymkode: bc95e...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #18 Del Skrevet 31. mai 2019 Jeg hadde det sånn lenge. Jeg var veldig håpløst romantisk og hadde bare øyne for én mann om gangen, over lang tid, uansett hvor lite interessert han var. Jeg hang meg opp i den jeg likte. Ikke på den sykelige måten altså, jeg var bare helt vannvittig forelsket og dyrket den forelskelsen, når jeg egentlig burde ha prøvd å distansere meg. Løsningen for meg kom litt tilfeldig, men jeg har i ettertid innsett hvor enkel og genial den er for slike som meg. Jeg falt rett og slett for en som var interessert i meg først. Vanligvis har slike menn vært uinteressante for meg, og det var han her også i starten, før det plutselig ble følelser. Mitt råd er derfor at du bør føle deg litt fram blant de som er interessert i deg, og se om det etterhvert kan bli noe følelser der. Anonymkode: 19a6d...13e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #19 Del Skrevet 2. juni 2019 Samme her! Som om det var meg. Anonymkode: 0ccb7...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå