AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1 Del Skrevet 29. mai 2019 Synes det virker så tidlig å pakke fødebag nå. Alle i rundt meg spør om jeg har den klar osv, noe jeg ikke har Når var din fødebag klar? og trengte du og pakke så ''tidlig''? Anonymkode: 248bb...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 29. mai 2019 #2 Del Skrevet 29. mai 2019 Uke 32-34. Så ble den stående i to måneder og støve ned 😉 men jeg følte meg på en måte roligere når alt var klart. Kjøpte inn nytt av nesten alt. Og på toppen lå en liste med de tingene som ikke kunne pakkes på forhånd som mobil, lader, lommebok osv. Slik at andre evt kunne pakke ferdig for meg om det ble nødvendig. Men det ble det jo ikke... 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Del Skrevet 29. mai 2019 Har pakket den sånn delvis 3-4 uker før termin. Det aller meste av toalettsaker har jeg hatt tid til å pakke like før avreise til føden. Anonymkode: a79be...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Del Skrevet 29. mai 2019 Med nr 1 pakket jeg den i uke 34, og det er jeg veldig glad for! I uke 36 ville han ikke være i magen mer og det var hastverk til sykehuset! Denne gangen er den også klar nå i uke 34 😁 Anonymkode: 49a7a...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #5 Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg hadde en liste klar rundt uke 34, men følte ikke noe behov for å pakke før rundt uke 38-39. Jeg hadde mye familie rundt meg og kort vei til sykehuset, så følte ikke at det var krise om det skulle bli en rask og tidlig fødsel. Sykehuset har jo det viktigste utstyret og resten kan jo noen svippe innom med. Har man ikke familie rundt seg, lang vei til sykehus eller indikatorer på at fødsel kan skje tidlig så ville jeg sikkert pakket den litt tidligere. Anonymkode: f264e...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piffi Skrevet 29. mai 2019 #6 Del Skrevet 29. mai 2019 Skrev liste når jeg gikk ut i permisjon. Pakket når jeg reiste inn til sykehuset med rier. Null stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #7 Del Skrevet 29. mai 2019 Pakka i uke 39, når jeg måtte inn på føden for igangsetting. Anonymkode: 39467...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #8 Del Skrevet 29. mai 2019 men da kan det vær lurt å pakke ned det som jeg ikke trenger nå, så har jeg hvertfall noe greit Anonymkode: 248bb...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #9 Del Skrevet 29. mai 2019 Hadde den klar fra uke 35. Har tre timer til sykehus, så måtte reise raskt med en gang noe startet og jeg ønsket minst mulig stress. Fødselen startet i uke 37, og det ble veldig fort vondt, så jeg er glad den var klar Anonymkode: 61480...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #10 Del Skrevet 29. mai 2019 Pakket i uke 35 sist, fødte i uke 37. Denne gangen pakker jeg en uke tidligere. Var bare hjemme i noen timer når det startet, før vi måtte på sykehuset. Så jeg er glad jeg kunne dusje og ordne meg litt før riene ble for gale, i stedet for å pakke bag. Varm dusj lindret forresten veldig godt😊. Anonymkode: 2f34a...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #11 Del Skrevet 29. mai 2019 Hadde den klar en måned før termin. Fikk så mange kommentarer på at jeg var tidlig ute, men fødte en uke senere Gikk ganske fort fra riene startet til vi var på sykehuset, så glad for at den sto klar Anonymkode: f516c...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #12 Del Skrevet 29. mai 2019 Fødte uke 38 sist og hadde ikke alt klart (var sikker på at jeg skulle gå på overtid siden alle sa det), så denne gangen tenker jeg å ha den helt klar i uke 35-36. Anonymkode: 869b3...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #13 Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg har vært innlagt 2 ganger dette svangerskapet, og begynte å pakke etter siste innleggelse (uke 31), da jeg ikke vil risikere at mannen min må pakke flere ganger. Anonymkode: a6f35...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå