Gå til innhold

Denne kjolen i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gjest i sommerbryllup på landet, det blir grilling og kleskoden er "pene sommerklær", altså tenker jeg at man ikke behøver ballkjole/maxikjole siden bruden insisterer på at det er low-key. https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/chiara-forthi/midi-knelengde/corinne-dress-yellow

Med tanke på grilling også, vil jeg ikke ha på noe veldig dyrt og fancy som jeg blir redd å søle på. Hva synes dere?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fin 😉

• Liker 4
Skrevet

Ja, hvorfor ikke hvis den sitter pent på kroppen din? Og jeg ville stylet den litt opp, så det ikke blir for mye «strandkjole». Men spaghettistropper og dyp utringning er litt drøyt i kirken, så velg en jakke over.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den likte jeg!

Anonymkode: cd7b1...5d9

AnonymBruker
Skrevet

Send mld til bruden og spør. 

Anonymkode: d6d0f...85d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fin kjole 😊 men ikke så fin på modellen. Hun hadde for store pupper så det ble vulgært 😅

Anonymkode: 22a00...83b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns kjolen er kjempefin, kunne godt brukt den selv, og jeg liker vanligvis ingen av kjolene folk foreslår til bryllup her inne.

Anonymkode: 17df0...cb3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fin sommerkjole, men jeg hadde valgt en annen farge. Jeg synes ikke at den passer i bryllup.

Anonymkode: efd53...00b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For mye utringing for bryllup. Jeg liker hverken fargen eller stoffet, men det er jo mer personlig mening.

Anonymkode: 7d3bb...dcd

Skrevet

Rent kleskodemessig mener jeg den er innafor, men jeg personlig mener den utringningen var i vokdsomste laget.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også puppene henger for mye ut på stell.

Polyester har dessuten en tendens til å bli elektrisk og klistre seg til kroppen til når man går. 

Anonymkode: f71ee...0bd

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Fin var den, men syns den blir for utringet i et bryllup.

AnonymBruker
Skrevet

Nederste del av kjolen er fin, men stroppene er for tynne og utringningen for dyp, etter min mening.

Anonymkode: 2c75b...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...