AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1 Skrevet 29. mai 2019 Hei! Har for første gang laget hvitløksdressing hjemme. Jeg hadde planlagt å lage pastagrateng til middag i dag med kylling og grønnsaker, samt egg og melk som "saus." Men så står jeg her med den dressingen da. Er det heller noe annet jeg kan lage med kylling og pasta som passer bedre sammen med dressingen? Ble litt rotete dette, men grateng og dressing er vel ikke en vanlig (eller god) kombinasjon? Anonymkode: 5439a...b58
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #2 Skrevet 29. mai 2019 Det høres litt rart ut. Da hadde jeg heller lagd en salat av det og brukt dressingen til det. Anonymkode: 3ac62...5bf 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Skrevet 29. mai 2019 Du kan jo lage en pastasalat med kylling? Anonymkode: 8f66c...afa
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Skrevet 29. mai 2019 Ja, pastasalat med kylling høres godt ut Men kan jeg da bruke varm kyllingfilet og pasta? Eller må det avkjøles på noen måte? Er ikke helt god på slike ting Anonymkode: 5439a...b58
gohege Skrevet 29. mai 2019 #5 Skrevet 29. mai 2019 Det spørs litt hva du lagde hvitløksdressingen med, for ulike produkter tåler varme forskjellig. Rømmebasert smelter ved varme, men en majonesbasert vil holde på formen, smaken og konsistensen noe bedre. Jeg ville satset på en lun pastasalat (skylt pastaen i kaldt vann slik at den er lunken, og hvilt kyllingen slik at den ikke er kjempevarm). Du kan jo også satse på hjemmelaga pizza (eller take-away, ingen som dømmer deg 😄), som en dip til kyllingkubber, tapasretter eller grønnsaker eller som tilbehør/dip til et stykke kjøtt (storfe, kylling, svin eks) med grønnsaker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå