Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når var det hele dette forumet ble et hele barnevernet? Det finnes snart ingen andre tråder enn BV-tråder her inne :sjokkbla:

Anonymkode: 9d96e...ef2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Alle klager på bv, og skriver at vi bare må forstå hvor følt det er for familiene som blir rammet av bv. Også noen som har så fantastiske erfaringer med bv. Og noen som tror de tar barna ut av hjemmet i hytt og pine. Ok! Temaskift😉👍

Anonymkode: e5ea1...393

Skrevet (endret)

Jeg reagerte litt på denne lapskausen da jeg kom inn her. Burde ikke moderatorene satt seg ned og laget noen kategorier? F eks. Småbarn, Skolebarn, ungdom. Barnevern, Tanteforumet, Besteforeldre? Noe slikt? Samvær for skilte? Aleneforeldre. Enker med barn. Her inne hvor alt står under samme paraply, Barn og Familie, er det vanskelig å finne fram....

Endret av Olaug Olsen
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Olaug Olsen skrev:

Jeg reagerte litt på denne lapskausen da jeg kom inn her. Burde ikke moderatorene satt seg ned og laget noen kategorier? F eks. Småbarn, Skolebarn, ungdom. Barnevern, Tanteforumet, Besteforeldre? Noe slikt? Samvær for skilte? Aleneforeldre. Enker med barn. Her inne hvor alt står under samme paraply, Barn og Familie, er det vanskelig å finne fram....

Synes du hadde et godt forslag. Da blir det enklere å finne frem her. 

Anonymkode: 54083...3a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og du startet en ny tråd om barnevernet...:rolleyes:

Anonymkode: e9a33...9c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...