AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1 Skrevet 29. mai 2019 Heisann! vi har snakket litt om en tur til California i september/oktober og da er vår datter 8mnd. Vil det bli store problemer med legging/døgnrytmen osv med tanke på den store tidsforskjellen? noen som har reist så «langt» vekk som vil dele hvordan det gikk? setter stor pris på svar Anonymkode: 2d6c9...5cf
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #2 Skrevet 29. mai 2019 Det kommer jo an på hvor hard bsrnet er på rutinene? Mine barn tilpasset seg fort. 11 mnd. Vi voksne må jo også tilpasse oss. Jeg pleier å legge meg råtidlig første kvelden (type 20-21) så sover jeg til jeg våkner av meg selv. Da er det gjort. Baby plukket opp mørkt rom, og sov ikke kjempegodt på flyet så var også sliten. Samsov så sover barnet godt. Hjemover er det nattfly så da har vi spist kvelds ganske rett etter avgang, og ammet i søvn. Å ha eget sete til barnet med bilstol i er gull, mitt barn sov da 6 timer i strekk. Har reist med barn i fanget og, det er MYE mer slitsomt og begge sover ganske dårlig. Sliten i armene. Anonymkode: 987f3...222
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Skrevet 29. mai 2019 Husk at det er større meslingutbrudd der enn her i Norge. Anonymkode: 7d936...1b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå