Gå til innhold

Hva slags firma lager beslag til balkongflagg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når flaggstangen er av tre og ikke standarddiameter. Eksisterende fundament som er laget av tre er råttent og må fjernes - ønsker nytt fundament i rustfritt stål/aluminium og lurer på hvilke firmaer som utfører denne jobben?

Anonymkode: 7878f...1ce

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Tenker du fundament i bakken som flaggstangen er festet i eller den nederste delen av flaggstangen som er festet i bakken?

Skrevet

Da må du til et mekanisk verksted. De har plater og rør, og de dreier, bøyer, klipper og sveiser i metaller. Vær forberedt på at det vil koste deg mindre å kjøpe nytt flagg med medfølgende oppheng, trolig bare en brøkdel, siden det er balkongflagg vi her snakker om.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, padawan skrev:

Tenker du fundament i bakken som flaggstangen er festet i eller den nederste delen av flaggstangen som er festet i bakken?

Beklager litt dårlig beskrivelse fra meg. Jeg mener beslag som festen i verandarekken og som trestangen med flagget skal stå oppi- 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager litt dårlig beskrivelse fra meg. Jeg mener beslag som festen i verandarekken og som trestangen med flagget skal stå oppi- 

Festes*

Gjest padawan
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du holder til men jeg ser for meg opptil flere av butikkene i Stålfjæra i Oslo kan lage det for deg. Holder du til i en annen del av landet kan du lete opp noe mekanisk industri og høre med de.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ullvott skrev:

Da må du til et mekanisk verksted. De har plater og rør, og de dreier, bøyer, klipper og sveiser i metaller. Vær forberedt på at det vil koste deg mindre å kjøpe nytt flagg med medfølgende oppheng, trolig bare en brøkdel, siden det er balkongflagg vi her snakker om.  

Jeg må også ha noen til å fjerne eksisterende treverk som er delvis råttent og henger fast i verandarekken- som kan montere nytt -  om jeg velger å kjøpe nytt flagg med tilhørende beslag . takk for svar og om pris- da blir det nok å kjøpe nytt flagg m beslag

Skrevet

Det er nok vesentlig mye dyrere få spesiallaget en flaggholder, enn å kjøpe nytt flagg med holder. 
Jernia selger balkongflagg og holder for under 200,- tilsammens. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når flaggstangen er av tre og ikke standarddiameter. Eksisterende fundament som er laget av tre er råttent og må fjernes - ønsker nytt fundament i rustfritt stål/aluminium og lurer på hvilke firmaer som utfører denne jobben?

Det kan du glemme å finne løsning på. Vi har saumfart det ganske land, uten brukbare resultater. 

Anonymkode: 4a8f1...369

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du glemme å finne løsning på. Vi har saumfart det ganske land, uten brukbare resultater. 

Takk da går jeg nok for ny vimpelstang og holder fra båtutstyrsforretning - så får jeg bruke trevimpelen til noe annet

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fult mulig å få laget noe skreddersydd selv om ikke du fant en løsning da du lette.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, padawan skrev:

Det er fult mulig å få laget noe skreddersydd selv om ikke du fant en løsning da du lette.

Hvilke firmaer tenker du på  da?

AnonymBruker
Skrevet

Feste kjøpes på biltema/jula/clas ohlson 

Anonymkode: 6114c...5a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...