Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips til hvor å kjøpe? 

Elsker newbie, men syns det er mest jenteklær. Vet du om noen butikker hvor de selger fine klær til babygutter?:)

Anonymkode: 3b268...ec5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Newbie har da mye til gutt også, jeg har ikke problemer med å kjøpe hvertfall.

Ellers Name it, Hust & claire, Joha.

Anonymkode: 04766...bfc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Newbie har da mye til gutt også, jeg har ikke problemer med å kjøpe hvertfall.

Ellers Name it, Hust & claire, Joha.

Anonymkode: 04766...bfc

Jo kan godt hende, men når jeg ser på nett så syns jeg ikke det var så veldig mye til gutt. 

Takk for tips!

Anonymkode: 3b268...ec5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes hm og polarn og pyret har finest til gutt. Men selvfølgelig, hver sin smak

Anonymkode: 4a240...bd5

• Liker 1
Skrevet

Synes Lindex har mye fint for baby for tiden! Verdt en titt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var kjempemasse fint til gutt på Cubus former par uker siden. Masse fine blå og grønnfarger. Og på Lindex har de masse fint til både jente og gutt. 

Anonymkode: e3e4a...0d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hust & Claire, Lillelam, Lilleba, Molo, Polarn...

Anonymkode: 9f9dc...a58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine favoritter er Lindex og Polarn O. Pyret. Gutten min har nesten bare klær derifra. HM har innimellom noe fint. Liker også Newbie fra Kappahl.

Jeg liker ikke Name it, da klærne er utrolig kjønnet/kjønnsdelt og mye grått og mørkeblått, men innimellom kan man finne noe fint. Liker kvaliteten på tøyet.

Anonymkode: 49140...794

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig, lindex har masse fint til gutt! Og de har også de mykeste diggeste bodyene av merket newborn 😍

Anonymkode: ae5fa...5d3

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns de fineste gutteklærne er på Cubus og Lindex! Liker ikke newbie, syns det henger løse tråder ut av klærne med en gang.. nameit har veldig rare størrelser, jeg vil si de passer til lange og tynne babyer. Ellers fine klær 😊

• Liker 1
Skrevet

Zara, Memini, Hust & Claire, Mini a ture, Lillelam, HM, Kappahl :-) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv synes jeg newbie har utrolig mye fint til guttebabyer. Gruer meg til sønnen min blir så stor at det finnes lite fra newbie. Ellers har nameit en del fint, og h&m. Selv liker jeg ikke cubus, bodyene sitter dårlig, og ikke så mye fint. Hust and claire har mye fint, særlig i ull. 

Men jeg handler nesten aldri på nett, vil se klærne først, så redd for at stoffet er helt annerledes, og kanskje langt fra så fint som jeg trudde. Har opplevd det før. Sett noe fint på nett, men så ser jeg det i butikk, og det er jo absolutt ikke noe fint.

Men dette er jo smak og behag. Andre er nok ikke enige med meg igjen.

Anonymkode: fb6ad...a80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lindex og Polarn o Pyret er jeg aller mest fornøyd med. Syntes det er både mye fine mønstre og farger, god passform og kvalitet.Jeg har jente da, men hater rosa, så kjøper absolutt mest "gutteklær" 😜

Er nok mye smakssak, anbefaler å gå i butikker og kjøpe litt fra hver butikk og så finne ut hva du foretrekker. Name it og Cubus har dårlig passform til min og H&m dårlig kvalitet, newbie er helt ok. Av ull liker jeg Nøstebarn og reflex best. 

Anonymkode: e03fc...22f

• Liker 2
Skrevet

Jeg handler på babycare og barnas hus og i nettbutikker! Mine favorittmerker er Memini, hust and clare, hummel, lilleba sine nattpysjer, lillelam, marmar copenhagen, en fant, wheat, gullkorn design, noa noa, levis. De jeg kom på i farta! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lindex, zara, marmar, konges sløjd, memini 

Anonymkode: 406c4...2b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Memini, Zara, hm, Lindex, og ikke minst nøstebarn 

Anonymkode: bf5d7...41d

• Liker 1
Gjest Madame Bovary
Skrevet

Noa Noa har jeg handlet veldig mye fra nå, de har mye fint! Supplerer nok med Lindex etterhvert, liker de best av «billigkjedene». Det blir også litt Devold-ull!

AnonymBruker
Skrevet

Liker Noa Noa, Wheat, Hust & Claire og noe fra Newbie. Er helt allergisk mot klær med tekst som future heartbreaker osv, klarer ikke. Inntil poden får egne meninger om klær, bruker vi de mer nøytrale klærne fra nevnte merker. Bruker også endel fra Polarn og Pyret.

Anonymkode: d7614...644

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...