AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #2 Skrevet 29. mai 2019 Med rundt regnet 233 000 i brutto årslønn pr pers får dere neppe boliglån nei. Anonymkode: db62c...665
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Skrevet 29. mai 2019 Må være en utrolig billig bolig i såfall. Anonymkode: 9d682...53b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Skrevet 29. mai 2019 banken er ofte negativ til å låne til å låne til folk smikke er enslige eller par. Nå vet jeg ikke relasjonen til disse tre, men om det er tre venner så er bøkene ofte skeptiske. Anonymkode: c69dc...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #5 Skrevet 29. mai 2019 Hva har dere i egenkapital da? Anonymkode: fb7fc...160
Million Skrevet 29. mai 2019 #6 Skrevet 29. mai 2019 Du nevner ikke noe om egenkapital? Kravet er jo minst 15% av boligens kjøpspris. Dette kommer dere ikke forbi. Forøvrig er det vel mulig å få kjøpt bolig sammen om dere eier en tredjedel hver, men det er uvanlig, ja. Kommer nok an på banken. Det beste er om du tar kontakt med et par-tre banker pr telefon og hører med lånerådgivere hva de sier. Du bør være rimelig sikker på at du takler å bo sammen med de to andre personene. Det er ingenting som får folk fortere i tottene på hverandre enn å gå og tråkke oppå hverandre i en for liten leilighet. Folk har ulike vaner mht hvor ofte de anser det nødvendig å vaske badet, for eksempel, eller hvor mye oppvask som er ok å la tårne seg opp på kjøkkenbenken før den tas.... alt mulig av småpirk kan føre til store krangler. Jeg kjenner ingen venninner jeg kunne tenkt meg å dele bolig med på langvarig basis, for å si det sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #7 Skrevet 29. mai 2019 Nei dette er jo en dårlig årslønn til kun en person Anonymkode: 58a06...d7e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #8 Skrevet 29. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei dette er jo en dårlig årslønn til kun en person Anonymkode: 58a06...d7e Neida, 700.000 er på langt nær en dårlig årslønn for en person. At du ikke får all verden i Oslo med den årslønnen er en annen sak, men det er ikke en dårlig årslønn. Egenkapital og å snakke med noen banker er den beste måten å finne ut av om dere kan få det til, TS. Anonymkode: b66f5...038 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #9 Skrevet 29. mai 2019 De har 800 000 kr i egenkapital Anonymkode: d2adb...7d3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #10 Skrevet 29. mai 2019 1 time siden, Million skrev: Du nevner ikke noe om egenkapital? Kravet er jo minst 15% av boligens kjøpspris. Dette kommer dere ikke forbi. Forøvrig er det vel mulig å få kjøpt bolig sammen om dere eier en tredjedel hver, men det er uvanlig, ja. Kommer nok an på banken. Det beste er om du tar kontakt med et par-tre banker pr telefon og hører med lånerådgivere hva de sier. Du bør være rimelig sikker på at du takler å bo sammen med de to andre personene. Det er ingenting som får folk fortere i tottene på hverandre enn å gå og tråkke oppå hverandre i en for liten leilighet. Folk har ulike vaner mht hvor ofte de anser det nødvendig å vaske badet, for eksempel, eller hvor mye oppvask som er ok å la tårne seg opp på kjøkkenbenken før den tas.... alt mulig av småpirk kan føre til store krangler. Jeg kjenner ingen venninner jeg kunne tenkt meg å dele bolig med på langvarig basis, for å si det sånn. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De har 800 000 kr i egenkapital Anonymkode: d2adb...7d3 Anonymkode: d2adb...7d3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #11 Skrevet 29. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei dette er jo en dårlig årslønn til kun en person Anonymkode: 58a06...d7e Øh.. okey😂 Anonymkode: 676ba...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå