AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1 Skrevet 29. mai 2019 Vil gjerne ha svar fra menn Hvis det er noen her? Anonymkode: 15ab6...a72
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Skrevet 29. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil gjerne ha svar fra menn Hvis det er noen her? Anonymkode: 15ab6...a72 Vi tenker at de må være veldig unormale.🤔 Anonymkode: 24051...23f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Skrevet 29. mai 2019 Æsj for noe griseri Anonymkode: 83a6a...620
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #5 Skrevet 29. mai 2019 Skjønner ikke hvorfor damer får glede av å suge kuk, men om dama har lyst til å suge meg så lar jeg henne selvsagt gjøre det. Anonymkode: bd49a...dc4
Hr. Aktiv Skrevet 29. mai 2019 #6 Skrevet 29. mai 2019 Det er en selvfølge hvis hun tenker på forhold med meg ihvertfall. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #7 Skrevet 29. mai 2019 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Det er en selvfølge hvis hun tenker på forhold med meg ihvertfall. Gjør du noe for dama de da? Eller er det bare du som skal få? Anonymkode: 15ab6...a72 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #8 Skrevet 29. mai 2019 Egentlig er alt med sex ekkelt for kvinner. Må ha sex med kondom for å unngå gris, og suging er kvalmt og turn off. Sæd er motbydende.. Men de skal gjerne slikkes å fingres i evigheter og mannen skal bruke en time på å tilfredsstille henne. Dette er den normale opfatningen jeg har av mange av kvinnene på KG. I mitt virkelige liv har jeg ei dame der vi elsker å tilfredsstille hverandre lenge og ikke syns verken fittesaft/sæd og oralsex er ekkelt. Begge nyter og elsker å gi. At mange menn orker å ha sex med kvinner som syns alt er ekkelt og kvalmende skjønner jeg ikke. Hadde mistet lysten på partneren å funnet meg ei ny tvert som elsker sex. Anonymkode: 24051...23f 6
Bamseklemmer Skrevet 29. mai 2019 #9 Skrevet 29. mai 2019 Helt fantastisk, men jeg setter ingen krav om det. Liker hun ikke det, da lærer man henne opp til å like det, så enkelt er det🤫
Hr. Aktiv Skrevet 29. mai 2019 #10 Skrevet 29. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør du noe for dama de da? Eller er det bare du som skal få? Anonymkode: 15ab6...a72 Selvfølgelig. Jeg vasker kopper, doen, tar innkjøp, fikser bilen, luker ugress osv. Har vi sex så ønsker jeg å få slikke litt. 3
Bamseklemmer Skrevet 29. mai 2019 #11 Skrevet 29. mai 2019 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig er alt med sex ekkelt for kvinner. Må ha sex med kondom for å unngå gris, og suging er kvalmt og turn off. Sæd er motbydende.. Men de skal gjerne slikkes å fingres i evigheter og mannen skal bruke en time på å tilfredsstille henne. Dette er den normale opfatningen jeg har av mange av kvinnene på KG. Finnes noe unntak her på KG, men i privat chat da, her inne er du jo ikke lov å flørte engang før man blir bombadert med sure fjes😂 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: I mitt virkelige liv har jeg ei dame der vi elsker å tilfredsstille hverandre lenge og ikke syns verken fittesaft/sæd og oralsex er ekkelt. Begge nyter og elsker å gi. At mange menn orker å ha sex med kvinner som syns alt er ekkelt og kvalmende skjønner jeg ikke. Hadde mistet lysten på partneren å funnet meg ei ny tvert som elsker sex Dette er vel så normalt som alle skulle ha hatt det, fyfasan hvilken kjedelig sex det skulle ha blitt bare med misjonæren. Har også inntrykk at det er noen her kun for å rakke ned på dem som virkelig nyter sexlivet og er mange hakk mere frigjort😛 Endret 29. mai 2019 av museslikker69
Isambard Skrevet 29. mai 2019 #12 Skrevet 29. mai 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil gjerne ha svar fra menn Hvis det er noen her? Anonymkode: 15ab6...a72 Tenker det er normalt, og ikke noe grunnlag for å sette noen i en bås. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #13 Skrevet 29. mai 2019 6 minutter siden, museslikker69 skrev: Finnes noe unntak her på KG, men i privat chat da, her inne er du jo ikke lov å flørte engang før man blir bombadert med sure fjes😂 Dette er vel så normalt som alle skulle ha hatt det, fyfasan hvilken kjedelig sex det skulle ha blitt bare med misjonæren. Har også inntrykk at det er noen her kun for å rakke ned på dem som virkelig nyter sexlivet og er mange hakk mere frigjort😛 Helt enig. Mye grinebitere som har brent seg eller blitt bitter av en eller annen grunn. Er glad jeg iallefall ikke har sex med damer som står å roper høyest i feministkoret og syns mannlig seksualitet er fyfy.😅 Anonymkode: 24051...23f 3
Bamseklemmer Skrevet 29. mai 2019 #14 Skrevet 29. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Mye grinebitere som har brent seg eller blitt bitter av en eller annen grunn. Er glad jeg iallefall ikke har sex med damer som står å roper høyest i feministkoret og syns mannlig seksualitet er fyfy.😅 Takk! du høres ut som en kompis jeg ville ha likt, kos deg med jenta di🤤
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #15 Skrevet 29. mai 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig er alt med sex ekkelt for kvinner. Må ha sex med kondom for å unngå gris, og suging er kvalmt og turn off. Sæd er motbydende.. Men de skal gjerne slikkes å fingres i evigheter og mannen skal bruke en time på å tilfredsstille henne. Dette er den normale opfatningen jeg har av mange av kvinnene på KG. I mitt virkelige liv har jeg ei dame der vi elsker å tilfredsstille hverandre lenge og ikke syns verken fittesaft/sæd og oralsex er ekkelt. Begge nyter og elsker å gi. At mange menn orker å ha sex med kvinner som syns alt er ekkelt og kvalmende skjønner jeg ikke. Hadde mistet lysten på partneren å funnet meg ei ny tvert som elsker sex. Anonymkode: 24051...23f Jeg ville ha stolt mer på erfaringer fra det virkelige liv enn fra KG. Anonymkode: 2ec45...860 2
Gjest Paramount Skrevet 29. mai 2019 #16 Skrevet 29. mai 2019 Synes det er et merkelig spørsmål, og blir sittende å tenke så mye at jeg legger merke til at du skriver kukk, det synes jeg er enda merkeligere. Sier noen kukk så det høres at det skrives med to k'er? Men ok, jeg tenker at de er som de aller fleste som har sex.
Jerry Lee Skrevet 29. mai 2019 #17 Skrevet 29. mai 2019 Hvor mange idiotspørsmål er det egentlig mulig å poste her? Hjelpes!! 3
Gjest Warrior Skrevet 29. mai 2019 #19 Skrevet 29. mai 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj for noe griseri Anonymkode: 83a6a...620 Hvorfor får jeg en følelse av dette ikke er skrevet av en mann?🙊
Undermann Skrevet 29. mai 2019 #20 Skrevet 29. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil gjerne ha svar fra menn Hvis det er noen her? Anonymkode: 15ab6...a72 Husker da jeg hørte om sånt første gang tidlig i tenårene, syns jeg det hørtes vanvittig ut. Kunne ikke tro at noen kunne gjøre sånt liksom. Senere så jeg på de kvinnene som gjorde det, som spesielt frekke typer med sex og sånt. Senere har jeg forstått at det er vanlig utbredt. Så i dag tenker jeg ikke noe fra eller til tror jeg, annet enn at de som gjør det kanskje er hakket, hva skal jeg si .. tøffere enn de som ikke gjør det på en måte. Har litt sånn blandede opplevelser av at kvinner gjør det, men der er ikke en standard. Når kvinner gjør det av egen lyst/behov og sånt, er det vel greit. Men når/hvis de gjør det, fordi de syns de må vise at de kan/vil for den aktuelle hannens skyld, hvis de egentlig helst ville latt være, blir det feil. Og akkurat det er jo et litt interessant spørsmål, som kvinnene er de som vet svaret på . Det har jeg noen ganger lurt på, for jeg får av og til inntrykk av at kvinnene ofrer seg selv med sånt mot sin vilje innerst inne. Det liker jeg ikke 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå