Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en vanskelig situasjon ift arbeid nå.
Jobber på et koselig sted med hyggelige medarbeidere,
men problemet er at jeg har en kronisk sykdom i ryggen som gjør meg utslitt etter en dag med vasking og rydding.
Ser nå at det er på tide å skifte jobb, men da må jeg ha en jobb hvor jeg sitter mesteparten av dagen og kan reise meg og gå rundt litt når jeg selv vil.
Arbeidsoppgaver kan ikke være fysisk aktivitet. Helst papirarbeid o.l.
Har tenkt litt på barnevern, kanskje tilsynsfører. Jeg har hatt mange samtaler med de ansatte i barnevernet, så har fått et lite sammendrag av hvordan de jobber. Tilsynsfører fordi det er en jobb mange har inntrykk av at er en enkel jobb å få? Rett på det dersom det er feil.
Utenom det er jeg interessert i psykologi, men skjønner ganske klart at jeg ikke kan få en jobb innenfor psykiatrien mtp risiko og utdannelse.

Har dere noen forslag? Jeg strever veldig etter en jobb hvor jeg kan hjelpe andre, men med jobben jeg har nå sliter jeg bare meg selv ut. Jeg ser jo nå at jeg ikke kan få de typiske jobbene hvor man ikke trenger utdanning, så da er det jo flere dører som lukker seg for meg.

Anonymkode: 2af10...423

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber du med nå da, hvilken bransje? 

Anonymkode: 52506...e17

AnonymBruker
Skrevet

Kamerat av meg jobber ufaglært i psykiatrien. Ikke påkjenning for kroppen, man sitter en del, går turer osv

Anonymkode: 561b5...371

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg gått for spesped, sosionom, barnevern. En del papirarbeid i disse yrkene:) 

Anonymkode: e538f...519

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg gått for spesped, sosionom, barnevern. En del papirarbeid i disse yrkene:) 

Anonymkode: e538f...519

Da må TS ta utdanning. Det er minst en bachelorgrad som må til. 

Anonymkode: 52506...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...