Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 5.7.2019 den 10.28, Stonegiant skrev:

Jeg jobber i IT-avdelingen i en større bedrift. Vi fikk inn en klage på at en av de ansatte hadde plager forbundet med at det var satt opp en signalforsterker til det trådløse nettverket utenfor kontoret hennes.

Vi prøvde mye rart, men ingenting fungerte. Til slutt dekativerte vi bare lysene, og sa til henne at aparatet nå var avslått. Da ble hun plutselig frisk, gitt! Rart det der...

Godt håndverk. Jeg hadde gjort det samme!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, Lille-pus skrev:

Rister litt i denne tråden igjen.

Selv har jeg bekjente med NTH utdannelse som hårdnakket påstår seg el-senstiv. Siste jeg hørt fra vedkommende var da jeg fikk ny strømmåler og vedkommende nesten druknet meg i all verden advarsler, - samt gav meg streng beskjed om å kjøpe dette til både laptop og mobil: Aries Shield.

Den har en fantastisk og spennede teknoligi som raskt oversatt beskrives slik:

- en etset fraktal diffraksjons nanomatrise som utløser fremover- og invers Fourier transformasjon av den elektromagnetiske strålingen den samhandler med.

Værsågod bli gærn! :klaske:

Nysgjerrig på hvilket fagfelt personen er utdannet i.. ?

• 2 måneder senere...
Skrevet
On 5/30/2019 at 10:30 PM, tdm900 said:

Om du blir utsatt for en blindtest, vil aldri i livet, bestå den! Nettopp fordi du ikke er istand til å føle/kjenne noe som helt om det er påsatt eller ikke, det utstyret som du måtte bli utsatt for som sender radiosignaler. Årsak er ganske enkel: Du må se at det står på, før kan "føle" at det er der. Ser du det ikke, nei da er alt i orden.

Det er ikke snakk om "stråling", det er et feil ord som brukes over en lav sko i denne sammenhengen. Tipper du også ender opp med å få kuttet strømmen, på lik linje med det som ble det denne uken. 

Du bør absolutt sette deg ned og se på denne episoden av Folkeopplysningen. Jeg lo godt da jeg fikk se hvor lettlurte dere er :) 

Det er også blitt hevdet at insekter og fugler dør av stråling, det er også bare tull. De blir derimot drept av bladene på vindmøllene som settes opp over en lav sko, over hele Europa.

Næmen der var Johnsen fra Frp med Stortingsfrakken jo, nå også som medlem av Folkets Strålevern.

Skrevet (endret)
3 timer siden, BrukerErHeltAnonym skrev:

Næmen der var Johnsen fra Frp med Stortingsfrakken jo, nå også som medlem av Folkets Strålevern.

Lite å finne på?

Endret av tdm900
Skrevet
På 12.7.2019 den 23.52, Lutetium 71 skrev:

Nysgjerrig på hvilket fagfelt personen er utdannet i.. ?

Kall det "geologi og anvendt geofysikk" så er du på rett område ;) 

Skrevet (endret)
9 hours ago, tdm900 said:

Lite å finne på?

Morsomt at Stortingsfrakk-Johnsen dukket opp i Folkeopplysningen da.

Endret av BrukerErHeltAnonym
Skrevet

Better Call Saul

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Kågebruker skrev:

Better Call Saul

Skulle skrive det samme 🙂

Skrevet
2 timer siden, Kågebruker skrev:

Better Call Saul

Fet serie. Mike er den feteste karakteren.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Lille-pus skrev:

Kall det "geologi og anvendt geofysikk" så er du på rett område ;) 

Vedkommende må ha kortsluttet og glemt alt han/hun har lært på studiet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...