Gå til innhold

For lys kjole til bryllup?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den synes jeg var for lys.

Anonymkode: 6f126...100

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer veldig an på bruden. Og på deg. Hvis det på noen som helst måte kan oppstå en situasjon der noen lurer på (enten der og da eller på bilder etterpå)  hvem som er bruden, så ville jeg valgt en annen kjole.

I for eksempel kongelige bryllup så har jo forlovere og andre kvinner i brudefølget på seg svært lyse og fantastiske kjoler, men der er det allikevel aldri tvil om hvem som er bruden..

Men i mer vanlige bryllup, og der bruden ikke er en som "tar rommet", og har valgt en enklere eller ikke så klassisk/typisk brudekjole, så bør gjestene unngå å ha kjoler som nesten er mer brudete enn bruden sin..

Anonymkode: b69a7...cd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/tfnc-777/jemma-maxi-775060-0012/

Bruden skal ikke ha en typisk brudekjole, men likevel en brudekjole. Er det fare for at denne kjolen blir for lys da? I og med det finnes så mange farger på brudekjolene nå? En brudekjole er ikke bare hvit, den er så mye forskjellig? 

Anonymkode: f2224...a3d

Spør bruden

Anonymkode: 781af...bb8

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvordan fargen ser ut i virkeligheten. Kan du ikke bare spørre bruden hva hun syns? Jeg syns i utgangspunktet ikke den er for lys, og den minner ikke om en brudekjole heller

Anonymkode: 0033a...aeb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 😊 fant en annen i mintgeønn, så synes det er tryggere 😊

Anonymkode: f2224...a3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...