AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1 Skrevet 29. mai 2019 Er så utrolig sliten nå. Er krangling hele tiden vi har to barn fra før og er gravid med nr 3. Han er en veldig snill mann, men han gjør så mye av seg som er ekkelt, og uhygenisk. Det kan være så enkle ting som spytte i vasken uten og skylle, ikke vaske doen etter diaré, ikke ta opp klærne, skrike når han skal snakke vanlig(ikke sint bare sykt høylytt). Det er så mye bråk,støy og rot med han overalt! I tillegg jobber han hver dag og gidder aldri og ta fri, våkner morgenen med å puste meg i ansiktet og prompe på meg, fordi det er morsomt. Han erter ungene tror det er morsomt men vi er alle drittlei. Han gjør ting om jeg maser, men utenom det klager på alt. Han har vondt overalt men gidder ikke gå til legen. Det er bare negativitet og klaging hele tiden! Han er verdens snilleste ellers hjelpsom om jeg spør, betaler alt vi trenger, tålmodighet snill bare veldig plagsom Anonymkode: 32b6a...4ac
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #2 Skrevet 29. mai 2019 Har du prøvd å ta det opp med ham, og forklare hvordan du har det? Kan dere snakke alvorlig sammen? Har ikke noen råd, dessverre. Anonymkode: 958eb...2fb
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Skrevet 29. mai 2019 'Jobber hver dag og ikke gidder å ta fri' Jammen, det er jo helt normalt! Man kan ikke bare ta fri hips om haps når mn har en jobb! Anonymkode: c2714...595 4
Bokdamen Skrevet 29. mai 2019 #4 Skrevet 29. mai 2019 Er det alltid sånn er føler du at det er verte en vanlig akkurat nå? Sier ikke at det ikke er noe galt med din mann, men jeg er gravid og sykt irritert på hvordan min mann puster, spiser og drikker. Regner med det ikke har endret seg betraktelig de siste 4 mnd, så det har nok mest med mine hormoner å gjøre... 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #5 Skrevet 29. mai 2019 Det er helt vanlig å irritere seg over den du bor med, spesielt når det er småbarn og graviditet med i bildet. Du er ikke den eneste 🙂 Han vil neppe endre seg drastisk, men du kan jo fokusere på noen få ting som du ber han skjerpe seg på. Ikke ei liste med 50 ting som du trykker opp i trynet på han. Anonymkode: 5efbc...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #6 Skrevet 29. mai 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: 'Jobber hver dag og ikke gidder å ta fri' Jammen, det er jo helt normalt! Man kan ikke bare ta fri hips om haps når mn har en jobb! Anonymkode: c2714...595 Jo han kan fint ta fri for hans faste stilling er 5 dager i uken og annenhver helg. Men han jobber ekstra og overtid pga han vil ha ekstra penger. Anonymkode: 32b6a...4ac
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #7 Skrevet 29. mai 2019 45 minutter siden, Bokdamen skrev: Er det alltid sånn er føler du at det er verte en vanlig akkurat nå? Sier ikke at det ikke er noe galt med din mann, men jeg er gravid og sykt irritert på hvordan min mann puster, spiser og drikker. Regner med det ikke har endret seg betraktelig de siste 4 mnd, så det har nok mest med mine hormoner å gjøre... Ja tenkte på det. At det mest sansynnelig er hormoner og at jeg er syk nå i graviditeten som gjør jeg irriterer meg ekstra mye men er så slitsomt! Også er han en type som elsker og fyre meg opp når jeg blir irritert.. er sykt sensetiv mot lyder denne graviditeten Anonymkode: 32b6a...4ac
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #8 Skrevet 29. mai 2019 Hadde aldri orket å bo sammen med et barnslig svin. Anonymkode: 8b452...1c5 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #9 Skrevet 29. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri orket å bo sammen med et barnslig svin. Anonymkode: 8b452...1c5 Du hadde nok orket det når han betalte alt for dere.. Anonymkode: 427ea...b29 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #10 Skrevet 29. mai 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri orket å bo sammen med et barnslig svin. Anonymkode: 8b452...1c5 Sånn jeg å føler! At han må bli mer voksen! Blir skikkelig irritert! Anonymkode: 32b6a...4ac
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #11 Skrevet 29. mai 2019 Tror jeg må bare få satt meg ned og forklart til han alvoret for greit det er «små» ting men er slike irritasjonsmomenter som skaper utrolig mye negativitet. Våkner på en dårlig måte hver dag nå. Orker faktisk ikke leve slik om han ikke tar tak i det.. Anonymkode: 32b6a...4ac 1
Bokdamen Skrevet 29. mai 2019 #12 Skrevet 29. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg må bare få satt meg ned og forklart til han alvoret for greit det er «små» ting men er slike irritasjonsmomenter som skaper utrolig mye negativitet. Våkner på en dårlig måte hver dag nå. Orker faktisk ikke leve slik om han ikke tar tak i det.. Anonymkode: 32b6a...4ac Du kan gjerne nevne at du vet at du er ekstra sensitiv nå pga graviditeten, men dere må jobbe sammen rundt dette. Du ved å minne deg på at den verste irritasjonen går over og hva du liker ved ham. Han ved å ikke oppføre seg som er stort barn 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #13 Skrevet 29. mai 2019 39 minutter siden, Bokdamen skrev: Du kan gjerne nevne at du vet at du er ekstra sensitiv nå pga graviditeten, men dere må jobbe sammen rundt dette. Du ved å minne deg på at den verste irritasjonen går over og hva du liker ved ham. Han ved å ikke oppføre seg som er stort barn Ja tror også det, også føler jeg han har blitt verre fordi jeg lar mer irritere, da syntes han det er gøy. Og enkelte småting som å vaske doen/vasken osv gjorde jeg før uten og bry meg men nå som jeg er så sliten orker jeg ikke alt ekstra ting 😕 Anonymkode: 32b6a...4ac
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #14 Skrevet 29. mai 2019 Men skit i vasken. Skit i at det blir litt flekker i do. Be ham heller vaske det. Det jeg synes du bør fokusere på, er den respektløse oppførselen med å bevisst terge deg og ungene. Jeg tipper du hadde fått litt mer overskudd om du slapp å bli prompet på (!) hver morgen. Anonymkode: 0b530...8aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå