Gjest Diana Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Hei! Har akkurat fått meg ny og HEKTISK jobb og derfor ikke hatt så mye tid til hår/hudpleie som jeg bruker i det siste. For ikke så lenge siden farget jeg håret og nå er det KNUSKTØRT-nesten... Til helgen har jeg FRI! Da skal jeg pleie meg selv litt tenker jeg! Skal innom frisøren og parfymeriet i morgen etter JOBB. Noen som har tips til god hårkur som gir fuktighet.
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Kerastase har en nydelig hårkur i Nutritive-serien som heter Masquintense. Den finnes både for fint og grovt hår, og koster rundt 200kroner. Ellers er Redken All Soft veldig populær her inne, men kjøpt hos frisør koster den 350.----(under halvparten hvis du kjøper på nettet. Sjekk ut www.lookfantastic.com)
Gjest Diana Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Du hjelper meg med alt i dag du,Lilith Ja,vet at det er blilligere på LF,men rekker nok ikke bestille der før lørdagen. Så burde kanskje prøve den billigste du nevnte siden jeg skal kjøpe hos frisør(grådig dyrt...) Takk for tips!Håret trenger virkelig det nå!
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Du hjelper meg med alt i dag du,Lilith Slik er det når jeg er blitt fotball-enke! Da er det bra å ha trådløst nettverk. Bra at jeg kunne hjelpe, i hvertfall.
Sommerfugl Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 Jeg foretrekker All soft fra Redken. Liker ikke Kerastase.
*bompi* Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Jeg fikk All Soft-kuren fra LF i dag, og syntes den kjentes bra ut, men litt vanskelig å si etter bare en gang. Pakket inn hodet med plastfolie og håndkle for å få opp varmen og forhåpentligvis få kuren til å virke bedre LF er utrolig kjappe på levering, men kanskje vel optimistisk å få den til lørdag. Tar ca 3 dager(de gangene jeg har bestilt).
Lia Skrevet 28. april 2005 #8 Skrevet 28. april 2005 Redken har en som kommer i en lysebrun boks. Husker ikke navnet - all soft?? Den er fin når håret er knusktørt. Ellers kan det ofte være smart å unne seg en kur hos frisøren. Tar ofte kur i forbindelse med klipp eller striping, og da blander de ut en eller annen vidundercocktail som gjør underverker!
Felixa Skrevet 28. april 2005 #9 Skrevet 28. april 2005 Jeg synes kerastase sin er virkelig bra,den har reddet mitt hår. Men den lukter ikke noe godt.
Gjest Odense Skrevet 28. april 2005 #10 Skrevet 28. april 2005 hva med K-pack serien fra Joico da?? Hadde tenkt å bestille meg den etter at jeg har vært en tur til frisøren..Har en del slitte tupper som må bort.. :-?
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #11 Skrevet 28. april 2005 hva med K-pack serien fra Joico da?? Hadde tenkt å bestille meg den etter at jeg har vært en tur til frisøren..Har en del slitte tupper som må bort.. :-? K-Pak er primært ment for hår som er slitt, ikke nødvendigvis tørt. Da må du bruke noe som gir fuktighet i tillegg, siden proteiner i store doser (=K-pak) kan gjøre håret tørt (selv om den bygger opp). Masquintense gir alt; bygger opp og gir næring.
Gjest Odense Skrevet 28. april 2005 #12 Skrevet 28. april 2005 Huff..blir litt små sprø av alle produktene, vet jo ikke helt hva som er best for meg, selv om jeg mener håret mitt er ganske slitt..Skal til frisøren min neste uke, men der selger de bare kerastase og loreal, så jeg blir vell anbefalt et av de produktene, tror neppe hun anbefaler joico eller redken
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #13 Skrevet 28. april 2005 Bed Head fra Tigi tror jeg den het. er på en slags tube og er vel beregnet for blondiner. jeg har brukt den før og var veeldig fornøyd. Skal kjøpe den igjen når jeg får råd. Den anbefales. 200 tror jeg den koster... den er et must rett og slett også er den drøy
Søtpotita Skrevet 28. april 2005 #14 Skrevet 28. april 2005 eg brukar den gule loreal professional, intense repair. Kosta rundt 180 kr og eg synes den er veldig god
lillesky Skrevet 29. april 2005 #15 Skrevet 29. april 2005 hva med K-pack serien fra Joico da?? Hadde tenkt å bestille meg den etter at jeg har vært en tur til frisøren..Har en del slitte tupper som må bort.. :-? Jeg synes Joico lukter VONDT! (ja, så vondt synes jeg den lukter) Synes ikke den er så bra heller. Sats på L'oreal!
Miss Marple Skrevet 29. april 2005 #16 Skrevet 29. april 2005 eg brukar den gule loreal professional' date=' intense repair. Kosta rundt 180 kr og eg synes den er veldig god [/quote'] Jeg bruker også denne, og er kjempe fornøyd. HAr tidligere brukt Redken All Soft og den orange fra Kerastase, men liker for øyeblikket best Intense Repair, også er den billig. Koster rundt 100 kr på LF.
Søtpotita Skrevet 29. april 2005 #17 Skrevet 29. april 2005 Unnskyld at eg avspora tråden litt...men eg fekk berre litt lyst å vita kva det kostar å bestilla denne kuren via lookfantastic sånn alt i alt? Porto og frakt? Kan ein også bestilla meir, eller er det ei øvre grense sånn tollmessig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå